ورزشی
فارس
۱۴۰۱/۰۳/۰۱ ۱۳:۱۱:۳۴
اهدای ‎جام قهرمانی پیکان به موزه آستان قدس رضوی
اهدای ‎جام قهرمانی پیکان به موزه آستان قدس رضوی
مدیرعامل باشگاه پیکان از اهدای جام قهرمانی تیم والیبال این باشگاه به موزه آستان قدس رضوی خبر داد.
فارس

تیم والیبال پیکان در جریان رقابت های جام باشگاه های آسیا از سد سانتوری گذشت و عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد. این هشتیمن قهرمانی خودروسازان در رقابت های باشگاه های آسیا به شمار می رود.
امیر عطابخش، مدیرعامل باشگاه پیکان پس از قهرمانی این تیم در رقابت های جام باشگاه های آسیا طی پیامی اظهار داشت: «‎هشتمین قهرمانی تیم والیبال پیکان رقابت های قهرمانی باشگاه های آسیا به عنوان پر افتخارترین تیم قاره که بدون حمایت های پرشور شما هواداران عزیز و عاشقان والیبال به دست نمی آمد. شما که با قلب خود و با اعماق وجود و با تشویق های جانانه زمینه به دست آوردن جام هشتم آسیا را ‎در ورزشگاه 12 هزار نفری به وجود آوردید.
چه لحظه با شکوهی بود که هزاران نفر در استادیوم، مردان و زنان ایران زمین و همه یکدل و یکصدا به پاس سال ها خدمت به تیم ملی والیبال کاپیتان سعید معروف را در قدردانی باشگاه پیکان از این اسطوره والیبال ایران و جهان همراهی کرده تا تشویق های جانانه و ایستاده تماشاگران عاشق، کاپیتان را با اشک شادی و چشم خیس به روی سکوی بهترین بازیکن این دوره باشگاه های ‎آسیا گسیل کند.
این قهرمانی تقدیم به تمام مردم عزیز ایران، به کارگران و کارکنان زحمتکش ایران خودرو که با تلاش و کوشش و حمایت های جانانه ‎مایه دلگرم باشگاه ورزشی پیکان هستند.
 تشکر ویژه خطیب، مدیرعامل محترم ایران خودرو و همه مدیران و همکاران عزیر که قطعاً بدون حمایت های این عزیزان این قهرمانی با ارزش به دست نمی آمد و همچنین کادر فنی و بازیکنان که از جان مایه گذاشتند و بر ‎بلندترین قله والیبال آسیا ایستادند.
 جام هشتم آسیا به نیت ولی‌نعمتمان آقا علی‌ابن‌موسی‌الرضا (ع) به موزه آستان مقدس و منور رضوی اهدا خواهد شد که قطعاً بدون عنایت آن امام همام این موفقیت به دست نمی آمد.
این پیروزی و این قهرمانی با ارزش گوارای وجود مردم ایران ‎زمین»

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما