ورزشی
ایسنا
۱۴۰۱/۰۵/۰۴ ۱۰:۱۷:۵۹
پیانیچ: لواندوفسکی بهترین مهاجم جهان است
پیانیچ: لواندوفسکی بهترین مهاجم جهان است
هافبک بوسنیایی بارسلونا به ستایش از روبرت لواندوفسکی پرداخت و او را بهترین مهاجم حال حاضر فوتبال جهان دانست.
ایسنا

به نقل از اسپورت، میرالم پیانیچ در تابستان ۲۰۲۰ با آرتورو هافبک برزیلی بارسلونا معاوضه شد.
پیانیچ نتوانست عملکرد خوبی در آبی اناری‌ها داشته باشد به طوری که در ۳۰ بازی که برای این تیم به میدان رفت نه گلی به ثمر رساند و نه پاس گلی داد تا به صورت قرضی راهی بشیکتاش ترکیه شود.
پیانیچ  به بارسلونا برگشته است و با تیم تمرین کرد البته خبرهای زیادی درباره جدایی او از آبی اناری‌ها به گوش می‌رسد.
او درباره کار کردن با ژاوی گفت: من علاقه زیادی به ژاوی داشتم و از نظر من او جزو بهترین هافبک‌های جهان بود. کار کردن با ژاوی به عنوان مربی هم اتفاقی خاص است. دوست دارم که برای بارسلونا به میدان روم. متاسفانه تیم در فصل قبل شرایط خوبی نداشت اما امیدوار هستیم که در فصل پیش رو شرایط تغییر کند.
پیانیچ به ستایش از لولندوفسکی مهاجم جدید بارسلونا پرداخت و گفت: لواندوفسکی از نظر من بهترین مهاجم جهان است. ما بازیکنان بسیار خوبی در خط حمله داریم و شرایط در فصل پیش‌رو تغییر خواهد کرد.
باشگاه بارسلونا تصمیم‌گیری درباره پیانیچ را به ژاوی سپرده است. به نظر می‌رسد که سرمربی آبی اناری‌ها برای تصمیم نهایی درباره این بازیکن منتظر وضعیت فرانکی دی یانگ است و در صورت جدایی او به احتمال خیلی زیاد پیانیچ حفظ شود.
بارسلونا فعالیت بسیار خوبی در فصل نقل و انتقالات تابستانی داشته است و این باعث شده است تا هواداران تیم امیدوار به فصل جدید شوند.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما