ورزشی
خبر ورزشی
۱۴۰۱/۰۷/۱۶ ۱۸:۱۲:۱۶
من به این همه اشتباه داوری علیه استقلال مشکوکم!
من به این همه اشتباه داوری علیه استقلال مشکوکم!
مدیر اسبق باشگاه استقلال گفت: با توجه به اتفاقات اخیر در رابطه با وسایل داوری تیم استقلال مدیریت باشگاه باید هر چه سریعتر نسبت به اتفاقات اینچنینی اقدام کند وگرنه استقلال ضرر جبران ناپذیری را خواهد دید.
خبر ورزشی

حسین فرزامی، بازیکن و مدیر اسبق باشگاه استقلال درباره دیدار تیم‌های استقلال و فولاد خوزستان اظهار داشت: به اعتقاد من استقلال یکی از زیباترین بازی های این فصل خودش را به نمایش گذاشت. خوشحالم تیمی که در ابتدای فصل ناهماهنگ، بی برنامه و بی تاکتیک بازی می‌کرد حالا توانسته تیمی مثل فولاد را تا این اندازه تحت فشار قرار دهد.
وی ادامه داد: فولاد خوزستان تیمی است که هر حریفی برای مواجهه با آن هراس دارد. چون خوب دفاع می‌کند، خوب ضد حمله می‌زند و به شدت حریفش را تحت پرس می‌گذارد اما استقلال غیر از یک اشتباه در نیمه اول، در طول مسابقه توپ و میدان را در اختیار داشت و به نظر نمی‌رسید فولادی که درباره اش این همه تبلیغ می‌شود این فولاد باشد.
بازیکن اسبق استقلال افزود: متاسفانه بحث داوری برای استقلال به یک معضل تبدیل شده و باشگاه استقلال و مدیرعامل آن باید هرچه سریعتر و با قدرت در این باره اقدامات جدی و اساسی را در دستور کارشان قرار بدهند و عوامل این وضعیت را رسوا کنند. چطور ممکن است یک داور در یک بازی از ۵ صحنه مشکوک به پنالتی هر پنج صحنه را رد کند؟ اغلب کارشناسان حداقل یک تا دو خطا را پنالتی دیدند اما اینکه داور هیچ اعتقادی به خطای پنالتی نداشت شک برانگیز است.
فرزامی‌در ادامه خاطرنشان کرد: ما نمی‌دانیم چه دشمنی با استقلال دارند؟ اما این تیمی که ما مقابل فولاد دیدیم نه تنها مدافع عنوان قهرمانی است بلکه نسبت به همه تیم های حال حاضر لیگ برتر فوتبالی به مراتب زیباتر، روان تر و با برنامه تر را به نمایش می‌گذارد.
بازیکن قدیمی‌استقلال با اشاره به اتفاقات حاشیه ای مسابقه تاکید کرد: متاسفانه نبود هواداران در بازی خانگی به ضرر استقلال تمام شد. ای کاش هواداران در این بازی بودند. قطعاً فشار هواداران و حمایت آنها از تیم شان مانع از این می‌شد که داور به این سادگی از خطاهای مسلم درون ۱۸ قدم چشم پوشی کند. از مسئولان برگزاری مسابقات درخواست می‌کنم هر چه زودتر تماشاگران را به استادیوم راه بدهند.
بازیکن اسبق استقلال یادآور شد: شاید این وضعیت به سود تیم های بدون تماشاگر یا کم تماشاگر باشد یا لااقل برایشان تفاوتی نکند اما تیمی مثل استقلال که در هر بازی لااقل ۵۰ تا ۶۰ هزار هوادار را به استادیوم می‌کشاند نباید به این شکل از یار دوازدهمش جدا شود. تا پیش از این کرونا بود، حالا هم که کرونا از بین رفته باز هم استقلال بدون هوادارانش بازی می‌کند! این برای تیم پرطرفداری مثل استقلال تبعات دارد که یک نمونه اش را در همین بازی جلوی فولاد به وضوح دیدیم.
فرزامی‌در پایان گفت: افسوس می‌خورم که دو امتیاز مسلم از کف استقلال رفت. دو امتیازی که دیگر برنمی‌گردد و هر چقدر هم که داوران عذرخواهی کنند و یا استقلال فریاد بزند فایده ای نخواهد داشت. امیدوارم که قضاوت ها در بازی‌های آینده به گونه‌ای باشد که استقلال به این شکل ضرر نکند.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما