ورزشی
تسنیم
۱۴۰۱/۰۴/۳۱ ۱۲:۱۵:۲۷
واکنش محمدی به شبیه نبودن سردیس به چهره‌اش
واکنش محمدی به شبیه نبودن سردیس به چهره‌اش
دارنده مدال برنز المپیک ۲۰۰۸ در واکنش به سردیسی که از سوی کمیته ملی المپیک به او اهدا شده و به چهره‌اش شباهتی ندارد گفت که مهم نفس کار است.
تسنیم

سیدمراد محمدی در خصوص عدم شباهت سردیسی که چندی پیش از سوی کمیته ملی المپیک در مراسمی به او اهدا شد به چهره‌اش، اظهار داشت: خیلی‌ها این را گفتند و سردیس خیلی شبیه به من نبود، چون مسافرت بودم نشد کاری که خواسته بودند را انجام دهم و صرفاً یک عکس فرستادم. از نظر من مهم نفس کار هست و این کار باارزشی بود.
قهرمان سال 2006 کشتی جهان در مورد اینکه چرا اکنون فعالیتی در تیم‌های ملی ندارد، تصریح کرد: فعلاً نیستم. این گروه با کادر خودش راحت‌تر است. قاعدتاً سرمربی هر تیمی با کسانی که دوست دارد کار می‌کند و این در مورد همه فدراسیون‌ها و رؤسا مصداق دارد.
محمدی درخصوص برگزاری مرحله نهایی چرخه انتخابی تیم ملی آزاد که 19 تیر در سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار شد، گفت: انتخابی خیلی خوبی بود و شرایط خوبی داشت. اتفاقات خوبی برای کشتی افتاد و شرایط بچه‌ها مناسب است.
وی در مورد وضعیت سبک‌وزن کشتی آزاد ایران گفت: اکنون سبک وزن دنیا کشتی‌گیران مدعی و خوب زیادی دارد. رقابت در اوزان پایین نزدیک است، کشتی‌گیران ژاپن، آمریکا، قزاقستان و ... خوب هستند و امیدوارم بچه‌های ما هم بتوانند نتیجه بگیرند.
محمدی درباره وضعیت خوب این سال‌های کشتی استان مازندران عنوان کرد: این پشتوانه‌سازی در باشگاه و سالن‌های ما اتفاق افتاده است. خوشبختانه پشتوانه‌های خوبی داریم که مطمئنم نتایج خوبی برای ما رقم خواهد خورد. معمولاً در مازندران این باشگاه‌ها هستند که خوب کار و مربیان تلاش می‌کنند.
دارنده دو مدال برنز جهان در پاسخ به این سؤال که آیا توجه بیشتر به کشتی این استان باعث شده که در مقایسه با دهه‌ای که او کشتی می‌گرفت، مازندران اکنون صاحب بیشترین تعداد ملی‌پوش باشد؟ خاطرنشان کرد: الان هم هیچ توجهی نمی‌شود، مگر برای قهرمانان امروز چه کار می‌کنند؟ همانطور که گفتم کار در باشگاه‌ها و با تلاش مربیان پیش می‌رود. در حالی که هرچقدر ما برنامه‌ریزی خوب داشته باشیم، اتفاقات خوب می‌افتد. این وضعیتی که می‌بینیم برای تلاشی است که در گذشته انجام شده و برای امروز نیست، اما مطمئنا اگر این توجه و برنامه‌ریزی ادامه پیدا کند، باز هم پشتوانه‌های خوبی ساخته می‌شوند. مازندران به اوج خودش رسیده و با کاری که در باشگاه‌ها اتفاق می‌افتد همچنان این استان در سطح کشور در حال یکه‌تازی است.
محمدی که اکنون در لیگ یک فعالیت می‌کند، در خاتمه گفت: با تیم برج کارینای نور در لیگ یک حضور داریم، من مدیر فنی هستم، تیم را برای قهرمانی بستیم و امیدوار به کسب سهمیه حضور در لیگ برتر هستیم.

 

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما