ورزشی
ورزش سه
۱۴۰۱/۰۹/۲۳ ۱۸:۵۶:۵۸
بازگشت کریستیانو رونالدو به رئال‌مادرید؟
بازگشت کریستیانو رونالدو به رئال‌مادرید؟
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی و 37 ساله، امروز در والدبباس، کمپ متعلق به رئال مادرید تمرین کرده است.
ورزش سه

شرایط اصلا باب میل کریستیانو رونالدو نیست و آینده این ستاره بزرگ در هاله ای از ابهام قرار دارد. بعد از فسخ قرارداد جنجالی با منچستریونایتد و البته ناکامی در جام جهانی با لباس تیم ملی پرتغال، هنوز مشخص نیست این بازیکن در نیم فصل دوم در چه تیمی بازی خواهد کرد. اما تردیدی وجود ندارد که بهترین دوران ورزشی کریستیانو رونالدو در رئال مادرید گذشت و او به تمامی افتخارات فردی و تیمی ممکن در این باشگاه دست یافت. حالا رونالدو برای حفظ آمادگی خود راهی کمپ تیم سابقش شده و در این روزهای تلخ، احتمالا خاطرات شیرین گذشته را نیز مرور کرده است.

پس از دریافت مجوز از باشگاه رئال مادرید، کریستیانو رونالدو برای انجام تمرینات شخصی خود راهی والدبباس شده و ساعتی را آنجا مشغول تمرین شده است. جالب اینجاست به محض انتشار خبر تمرین این ستاره پرافتخار و پرتغال در والدبباس، بسیاری از بازیکنان آکادمی خواهان ملاقات با رونالدو شده و در ادامه با این بازیکن عکس گرفته اند.

البته به نظر می رسد حضور رونالدو در کمپ رئال مادرید هیچ ربطی به آینده این بازیکن نداشته و بعید است باشگاه اسپانیایی تمایلی به استخدام دوباره کریستیانو داشته باشد. مشخص نیست این روند در روزهای بعد ادامه پیدا می کند یا حضور رونالدو فقط معطوف به امروز بوده است.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما