بین الملل
فارس
۱۴۰۱/۰۲/۲۱ ۱۴:۵۰:۵۸
بنت عقب‌نشینی کرد
بنت عقب‌نشینی کرد
نخست وزیر رژیم صهیونیستی ادعا کرد که نظامیان اشغالگر، خواهان درگیری نظامی با طرف‌های فلسطینی نیستند.
فارس


«نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز گذشته (سه شنبه) ادعا کرد که نظامیان اشغالگر به دنبال درگیری نظامی نیستند اما آن‌ها آماده مواجهه با هر سناریویی هستند.

طبق گزارش خبرگزاری «آناتولی»، روز گذشته بنت به همراه «بنی گانتز» وزیر جنگ و «آویو کوخاوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی از مانور نظامی «ارابه‌های آتش» بازدید و طی حضورش در یکی از پایگاه‌های نظامی تل‌آویو درباره درگیری با طرف‌های فلسطینی صحبت کرده است.

بنت در جریان این بازدید اذعان کرده است: «ما تمرین‌مان را آغاز می‌کنیم؛ در مانوری که بزرگترین مانور نظامی ارتش درتاریخ اسرائیل است که به طور همزمان، یک تقابل چندجانبه را با تمامی پیامدهای آن شبیه‌سازی می‌کند».

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه افزود: «به دنبال درگیری نیستیم و نمی‌خواهیم با طرفی مواجهه شویم؛ اما برای هر سناریویی آماده‌ایم».

بنت در پایان مدعی شده است که رژیم اشغالگر قوی‌تر از تمام دشمنان خود است و صهیونیست‌ها همیشه در این خصوص آماده‌اند.

این ادعاها در حالی از سوی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مطرح می‌شود که کابینه او به دلیل از دست دادن اکثریت پارلمان، در آستانه فروپاشی است و تل‌آویو با یک بن‌بست سیاسی روبه‌روست.

از سوی دیگر تحلیلگران رژیم صهیونیستی و رسانه‌های عبری‌زبان به شدت از عملکرد مقامات امنیتی تل‌آویو در مواجهه با درگیری‌ها و عملیات‌های مقاومتی فلسطینیان انتقاد کرده و دستگاه اطلاعاتی رژیم را از مهار این عملیات‌ها عاجز می‌دانند.

روز دوشنبه ارتش رژیم موقت صهیونیستی اعلام کرد که یک مانور بزرگ نظامی به نام ارابه‌های آتش را آغاز کرده و به دنبال تقویت توان مقابله نظامیان خود با انواع درگیری‌هاست.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما