ورزشی
طرفداری
۱۴۰۱/۰۸/۲۵ ۲۰:۵۰:۰۱
روزهای دردسرساز برای مدیرعامل پرسپولیس
روزهای دردسرساز برای مدیرعامل پرسپولیس
قطعا در جریان آن چه طی 24 ساعت اخیر رخ داده است، قرار گرفته اید.
طرفداری

یحیی گل محمدی برای چندمین بار در مورد اتفاقات روز موضع گیری کرد، مدتی بعد نشست خبری فوری احسان اصولی سخنگوی فدراسیون با خبرنگاران با محوریت برخورد با برخی فوتبالیست ها برگزار و خبرنگاران حاضر در فدراسیون، رضا درویش را می بینند که برای برگزاری جلسه ای با تاج به فدراسیون فرا خوانده شده است.
اگرچه درویش همچنان سکوت اختیار کرده اما بی تردید این جلسه با محوریت استوری روز قبل سرمربی پرسپولیس برگزار شد و درویش باز هم باید در مورد اقدام سرمربی تیمش توضیحاتی را ارائه می داد. در این میان امروز شایعاتی نیز منتشر شد. از توبیخ و محرومیت گل محمدی در دربی تا برکناری درویش به واسطه اقدامات ادامه دار یحیی گل محمدی. اما هرچه هست درویش در این مدت به شدت تحت فشار بوده و گل محمدی بدون توجه به این فشارها اقدامات خود را انجام داده است.
در ادامه مسیر باشگاه پرسپولیس بیانیه ای را در حمایت از تیم ملی منتشر و تاکید کرد هرگونه اقدامی که موجب تضعیف تیم ملی شود را محکوم می کند. مدتی بعد گل محمدی استوری اش را پاک کرد و...!
این یک واقعیت است که درویش مدتی است که تحت فشار بوده و همچنان با مدارا با یحیی گل محمدی سعی در مدیریت این مربی دارد و باید دید درنهایت با ادامه این اقدامات از پرسپولیس جدا خواهد شد یا نه.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما