ورزشی
آخرین خبر
۱۴۰۱/۰۱/۳۱ ۱۱:۵۱:۰۰
پاسخ کمیته انضباطی به احتمال حضور تماشاگران در دیدار سپاهان و پرسپولیس
پاسخ کمیته انضباطی به احتمال حضور تماشاگران در دیدار سپاهان و پرسپولیس
درحالی که بازی برگشت پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر ساعت 21:50 برگزار می شود و هنوز باشگاه پرسپولیس شهر بی طرف خود را برای میزبانی از رقیب اصفهانی اش اعلام نکرده این روزها مباحثی در مورد اینکه آیا این بازی با حضور تماشاگر خواهد بود یا خیر مطرح می شود.
آخرین خبر


در 30 اردیبهشت سال 400 کمیته انضباطی در آرای خود در مورد بازی جنجالی سپاهان و پرسپولیس بعد از اینکه خیلی از افراد را جریمه و مرحوم کرد در بندی از این آراء به شرح زیر نوشت: 
"ضمناً با توجه به وقوع حوادث تلخ در چند بازی متعدد در مسابقات گذشته دو تیم پرسپولیس و سپاهان در مقابل یکدیگر و از باب تکمیل مجازات حکم بر برگزاری مسابقات دو تیم یاد شده در فصل آتی لیگ برتر اعم از رفت و برگشت در خارج از ورزشگاه‌های خانگی این دو تیم و در شهر و استان بی طرف به تشخیص سازمان لیگ مستند به ماده 118 از مقررات انضباطی موصوف صادر می‌گردد."

با توجه به این بند صحبتی از برگزاری بازی بدون تماشاگر نشده است و در بازی رفت هم به دلیل شرایط کرونا در کشور اکثر مسابقات لیگ بدون حضور تماشاگر برگزار شد. 

در این زمینه حسین عبداللهی عضو کمیته انضباطی به خبرنگار آخرین خبر گفت: اگر در رای انضباطی صادر شده صحبتی از تماشاگر نشده باشد باید طبق همان هم مسابقه برگزار شود. باز هم اگر سازمان لیگ ابهامی داشته باشد می تواند از کمیته انضباطی استعلام بگیرد.

 

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما