ورزشی
ورزش 3
۱۴۰۱/۰۳/۲۱ ۱۱:۰۲:۰۱
لیگ ملت‌ها؛ آمریکا برای غلبه بر ژاپن به دردسر افتاد
لیگ ملت‌ها؛ آمریکا برای غلبه بر ژاپن به دردسر افتاد
ژاپن در روزی که عملکرد خوبی داشت با نتیجه ۳-۲ برابر آمریکا شکست خورد.
ورزش 3


تیم های ملی والیبال آمریکا و ژاپن بامداد امروز در چارچوب رقابت‌های لیگ ملت‌ها به مصاف یکدیگر رفتند؛ آمریکا در دو‌ مسابقه قبلی خود کار سختی نداشت و با نتیجه مشابه ۳-۱ هلند و اسلوونی را شکست داده بود تا در صدر جدول لیگ ملت‌ها قرار بگیرد. در سمت مقابل ژاپن نیز از همان ابتدای تورنمنت تیمی کاملا آماده و سرحال نشان داد و ۳-۱ هلند و چین را از پیش رو برداشت.
ژاپن در مسابقه امروز شروعی فوق‌العاده داشت و موفق شد با نتیجه ۲۵-۱۷ حریف خود را شکست دهد. در ست د‌وم این آمریکا بود که عملکرد بهتری به نمایش گذاشت و در نهایت ۲۵-۱۵ پیروز از زمین خارج شد. شاگردان ‌جان اسپراو در ست سوم نیز بهتر از حریف خود ظاهر شدند و با نتیجه ۲۵-۲۱ به پیروزی رسیدند تا در ست شماری نتیجه ۲-۱ شود.
در ست چهارم این ژاپن بود که در یک رقابت نزدیک و تماشایی موفق شد با نتیجه ۲۸-۲۶ بر آمریکا غلبه کند تا سرنوشت به ست پنجم کشیده شود. در ست پایانی مسابقه آمریکا از همان‌ ابتدا بر حریف آسیایی خود مسلط شد و نهایتا با نتیجه ۱۵-۹ به پیروزی رسید تا یک‌برد سخت کسب کرده باشد.
در حقیقت ژاپن با وجود شکست یک بار دیگر نشان داد که تا چه میزان پیشرفت کرده و می‌تواند پایاپای با قدرت های جهانی رقابت کند. در دیدار امروز انسینگ‌ کیل بهترین بازیکن آمریکا و زمین بودند. در سمت مقابل میورا کنتو در روزی که بوجی نیشیدا به میدان نرفت امتیازآورترین بازیکن ژاپنی‌ها بود.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما