ورزشی
مهر
۱۴۰۰/۰۶/۲۹ ۱۱:۳۹:۴۹
حسين شمس: بازيکنان تيم ملي فوتسال به فکر پاداش هستند!
حسين شمس: بازيکنان تيم ملي فوتسال به فکر پاداش هستند!
سرمربي پيشين تيم ملي فوتسال ايران از عملکرد ملي پوشان در جام جهاني ليتواني انتقاد کرد.
مهر

حتي کسب دو پيروزي تيم ملي فوتسال ايران در جام جهاني ۲۰۲۱ ليتواني باعث نشده است تا بعضي از کارشناسان نسبت به عملکرد تيم انتقاد نداشته باشند. ايران در اين رقابت‌ها برابر صربستان و آمريکا پيروز شد و صعودش به مرحله يک هشتم را قطعي کرد.
ايران از ساعت ۲۱:۳۰ امروز دوشنبه در آخرين ديدار مرحله گروهي با آرژانتين ديدار مي‌کند اما يک روز مانده به اين مسابقه بعضي از کارشناسان و پيشکسوتان از عملکرد ايران انتقاد کردند.
حسين شمس سرمربي پيشين تيم ملي فوتسال ايران يکي از نفراتي است که شب گذشته در گروهي که در فضاي مجازي براي بررسي عملکرد تيم ملي تشکيل شده بود، بعضي از مسائل و مشکلات تيم ملي را بازگو کرد.
شمس تاکيد کرد که ملي پوشان فوتسال بيشتر به فکر پاداش پيروزي هستند تا بازي کردن. وي گفت: شنيده‌ام زماني که رئيس فدراسيون در رختکن تيم ملي بوده است بازيکنان از وي خواسته‌اند به جاي ۷۰۰ يورو، ۱۰۰۰ يورو پاداش بگيرند. آنها احتمالاً شب تا صبح مشغول حساب کردن قيمت يورو و پاداش‌ها هستند!
وي همچنين از اخراج شدن دو بازيکن تيم ملي ايران يعني حميد احمدي مقابل صربستان و عليرضا صميمي برابر آمريکا انتقاد کرد و آن را مرتبط با بحث مديريتي تيم ملي دانست.
بازي نکردن بعضي از نفرات تيم ملي از جمله عليرضا رفيعي پور از جمله مواردي بود که براي شمس سئوال ايجاد کرده بود. شمس در اين ارتباط گفت: رفيعي پور يکي از بازيکناني بود که در تورنمنت تايلند عملکرد بسيار خوبي داشت اما نمي دانم چرا اين بازيکن در جام جهاني به کار گرفته نمي‌شود و در عوض بازيکني مثل احمد اسماعيل پور «عقب گير» مي‌شود.
سرمربي پيشين تيم ملي فوتسال همچنين از عدم دخالت محمدرضا حيدريان اسطوره فوتسال ايران که در حال حاضر در کادر فني تيم ملي است براي مديريت کردن بعضي از حاشيه‌ها اظهار تعجب کرد.
اين در حالي است که شمس در صحبت‌هايش تاکيد کرد خودش به صورت شخص براي سيدمحمد ناظم الشريعه سرمربي تيم ملي پيام مي‌فرستد و اين مسائل را به وي هم گوشزد مي‌کند.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما