سیاسی
صداوسیما
۱۴۰۰/۱۱/۱۲ ۱۲:۴۰:۴۶
پیام تسلیت مراجع تقلید در پی ارتحال آیت الله صافی گلپایگانی
پیام تسلیت مراجع تقلید در پی ارتحال آیت الله صافی گلپایگانی
مراجع عظام تقلید با صدور پیام های جداگانه با تسلیت ارتحال مرجع عالیقدر آیت الله العظمی صافی گلپایگانی از خدمات این عالم ربانی تجلیل کردند.
صداوسیما

آیت الله مکارم شیرازی: آیت الله صافی از برترین فقهای عصر حاضر بود
آیت الله مکارم شیرازی با تسلیت ارتحال آیت الله العظمی صافی گلپایگانی، این مرجع عالیقدر را یکی از برترین فقهای عصر خواند و افزود: حضور مؤثر آیت الله صافی گلپایگانی در عرصه‌های مختلف اجتماعی همچون مبارزات با رژیم سابق و عضویت در مجلس خبرگان قانون اساسی و شورای نگهبان منشأ برکات زیادی برای اسلام و انقلاب بود.

آیت الله نوری همدانی: آیت الله صافی گلپایگانی مورد اعتماد امام راحل بود
آیت الله نوری همدانی با تسلیت ارتحال آیت الله العظمی صافی گلپایگانی گفت: این فقیه بزرگوار یکی از ارکان اسلام و حوزه‌های علمیه و از برجستگان شاگردان آیت الله العظمی بروجردی و مورد اعتماد و عنایت امام راحل بودند.
وی افزود: ارادت خاص ایشان به اهل بیت عصمت و طهارت(علیه السلام) و مبارزه با فرقه‌های منحرف و تالیف کتب فقهی، کلامی و حضور موثر اجتماعی و سیاسی از ویژگی‌های آن مرحوم بود.

آیت الله علوی گرگانی : عمر شریف آیت الله صافی گلپایگانی در راه ترویج معارف دینی سپری شد
آیت الله علوی گرگانی با صدور پیام تسلیتی ، با تجلیل از خدمات آیت الله العظمی صافی گلپایگانی گفت:تربیت شاگردان فاضل و تألیف کتب مفید در حمایت از ولایت و مهدویت و اجتهاد فقهی و نصایح دلسوزانه و هدایت مسلمین و عضویت در شورای نگهبان و مجلس خبرگان قانون اساسی ذخیره‌ای برای ایشان در روز قیامت خواهد بود.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما