ورزشی
فارس
۱۴۰۰/۱۱/۲۴ ۱۲:۱۰:۴۶
طلای المپیک، هدفگذاری فوتبال ناشنوایان در برزیل
طلای المپیک، هدفگذاری فوتبال ناشنوایان در برزیل
مسئول فوتبال و فوتسال ناشنوایان می گوید: هدف ما در این دوره از المپیک قهرمانی است و به نایب قهرمانی هم فکر نمی‌کنیم.
فارس

فرهاد سلگی در مورد شرایط تیم ملی فوتبال ناشنوایان اظهار داشت: تیم پنجمین اردوی خود را پشت سر می‌گذارد و خشوبختانه بچه ها از لحاظ آمادگی جسمانی و روحی و روانی در شرایط بسیار خوبی قرار دارند و با انگیزه تمرین می‌کنند. چند بازی دوستانه را هم انجام دادیم و قرار است این هفته نیز با امید استقلال بازی کنیم.
وی در مورد مشکل زمین تمرین گفت: زمین مناسبی در تهران پیدا نمی‌شود و مجبوریم در شیرودی تمرین کنیم. البته اردوی بعدی خود را در مازندران قرار دادیم که شرایط بهتری دارد.
* جوانگرایی کرده ایم/ دیگر بازیکن سفارشی نداریم
مسئول فوتبال و فوتسال ناشنوایان با اشاره به اینکه جوانگرایی کرده‌ایم، عنوان کرد: هیچ بازیکن سفارشی در تیم نداریم و همه تست داده و درجه یک ها انتخاب شده‌اند. قبلا مربیان برای انتخاب بازیکنان احساسی تصمیم می‌گرفتند، اما این دوره دیگر اینطور نیست. علیرضا بسیح کاپیتان تیم ملی که جزو بازیکنان مسن محسوب می‌شود شرایط بسیار خوبی دارد و در تست‌های آمادگی اگر نفر اول نباشد، حتما دوم و سوم است.
* هدفمان قهرمانی المپیک است
سلگی در خصوص هدف تیم برای المپیک برزیل تاکید کرد: برای کسب عنوان قهرمانی خواهیم رفت. با تمام مشکلات و کمبودها تلاش می‌کنیم که بهترین نتیجه را بگیریم و به نایب قهرمانی هم فکر نمی‌کنیم. در حال حاضر کادرفنی خوبی هم بالای سر تیم است که دلسوزانه کار می‌کند. قرار است یک روانشناس هم به تیم اضافه کنیم.
وی ادامه داد: در دوره قبلی هشتم شدیم که آن هم به خاطر نداشتن سرمربی بود. حسن روشن 2 ماه قبل از اعزام بیمار شد و نتوانست تیم را هدایت کند و به مشکل خوردیم، اما در این دوره شرایط فرق دارد.
مسئول فوتبال و فوتسال ناشنوایان در مورد رقیبان ایران در المپیک گفت: برزیل، آلمان و هلند تیم های قدرتمندی هستند. البته همه تیم ها با تمام قوا می‌آیند و ما هم باید با بهترین شرایط آمادگی برویم.

 

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما