اجتماعی
ایسنا
۱۴۰۱/۰۶/۰۶ ۱۴:۱۷:۵۴
کشف محموله چهار تنی تریاک قاچاق
کشف محموله چهار تنی تریاک قاچاق
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی کشور گفت: در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های گلستان و سیستان و بلوچستان و با هماهنگی پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا، محموله چهار تنی تریاک از قاچاقچیان کشف شد.
ایسنا

 

سردار مجید کریمی با اشاره به کشف یک محموله تریاک از قاچاقچیان گفت: در راستای کنترل تحرکات باندهای قاچاق مواد مخدر سرنخ‌هایی از فعالیت عناصر مسلح و قاچاقچی برای جابه‌جایی و انتقال مواد مخدر از مرزهای جنوب شرقی به عمق کشور به دست آمد که با برنامه ‌ریزی دقیق اطلاعاتی و عملیاتی، اقدامات کنترلی تشدید شد.

وی ادامه داد: اقدامات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گلستان با اشراف کامل اطلاعاتی، رصد دقیق و طی ماه‌ها اقدامات اطلاعاتی پیچیده و فنی مشخص کرد که قاچاقچیان مواد مخدر قصد دارند محموله سنگینی از مواد مخدر را از استان سیستان و بلوچستان به استان‌های مرکزی و شمالی کشور منتقل کنند.

کریمی گفت: با اعلام خبر انتقال مواد مخدر از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر گلستان و نیز هماهنگی‌های صورت پذیرفته توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا، موضوع در دستور کار ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا در ادامه تصریح کرد: تکاوران انتظامی پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان به طور هماهنگ و همزمان در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی با اجرای هدفمند کمین و طرح مهار، قاچاقچیان را تحت کنترل و رصد خود قرار دادند و موفق شدند با متوقف‌کردن خودروی قاچاقچیان در بخش کورین روستای نعمت آباد زاهدان، محموله چهار تنی مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کنند. همچنین دو قاچاقچی را دستگیر شدند و دستگیری سایر رابطین و عوامل این باند نیز در دستور کار قرار دارد.

بر اساس گزارش سایت پلیس، کریمی همچنین افزود: از این باند مسلح مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات شامل پنج قبضه سلاح کلاشینکف، یک قبضه سلاح برنو، یک قبضه مسلسل یوزی، ۵۸۵ فشنگ جنگی سلاح گرینف، ۱۲۲۷ فشنگ جنگی سلاح کلاشینکف، ۵۰ فشنگ جنگی سلاح برنو، چهار جفت پلاک جعلی خودرو، ۱۱ دستگاه گوشی تلفن همراه، تعدادی تجهیزات دیده‌بانی و یک دستگاه خودرو پژو پارس کشف و ضبط شد.
 

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما