فرهنگی
صبا
۱۴۰۱/۰۲/۲۴ ۱۱:۲۵:۵۴
سریال «نون خ ۳» به قاب تلویزیون بازگشت
سریال «نون خ ۳» به قاب تلویزیون بازگشت
فصل سوم سریال طنز «نون خ» از امشب ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ هر شب ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.
صبا

شب گذشته ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ آخرین قسمت سریال ۳۲ قسمتی «خوشنام» به کارگردانی علیرضا نجف‌زاده و تهیه کنندگی احمد زالی از شبکه یک سیما پخش شد تا کنداکتور نمایشی این شبکه تلویزیونی بعد از ماه‌ها پخش سریال‌های تولیدی مانند سریال «بعد از آزادی» به کارگردانی محمدعلی باشه‌آهنگر، «خودخواسته» ساخته علیرضا بذرافشان و «زیرخاکی ۳» به کارگردانی قبل جلیل سامان، که قبل از «خوشنام» پخش می‌شد، به پخش سریال‌های تامینی و بازپخش اختصاص پیدا کند.
شبکه یک سیما در نوروز ۱۴۰۱ با سریال «زیرخاکی» و در ماه رمضان با سریال «خوشنام» که هر دو جانمایه طنز، اجتماعی و سرگرم‌کننده‌ای داشتند، براساس آمار بازدید در تلوبیون و مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما توانستند جزو پربیننده‌های سیما باشد.
حالا فصل سوم سریال «نون خ» به تهیه کنندگی مهدی فرجی که در نوروز ۱۴۰۰ روی آنتن ۱۴ قسمت روی آنتن شبکه یک رفته بود، بار دیگر روی کنداکتور این شبکه قرار گرفته است و به مدت دو هفته پخش خواهد شد.
باید دید شبکه یک سیما که به تازگی میثم مرادی بینا باج را به عنوان مدیر شبکه یک با حکم محسن برمهانی معاون جدید سیما در اختیار دارد، چه تصمیماتی برای مدیریت شبکه در نظر خواهد داشت و بعد از این دو هفته، کنداکتور نمایشی شبکه پربیننده یک سیما چگونه پر می‌شود.
براساس شنیده‌ها شبکه یک در حال حاضر سریال تولیدی که آماده پخش باشد یا به مرحله پخش نزدیک باشد ندارد و تنها سریالی که گفته می‌شود برای این شبکه در حال تولید است، سریال «دیگران» ابراهیم شیبانی است که تکلیف تولید آن هنوز مشخص نیست.
سریال «نون خ ۳» هم از امشب ۲۴ اردیبهشت ساعت ۲۲:۱۵ روی آنتن شبکه یک می‌رود.
فصل سوم سریال «نون خ» طبق گفته‌های علی طلوعی رییس سابق مرکز تحقیقات صداوسیما در نشست خبری افکارسنجی و ارزیابی سریال‌ها در سال گذشته، مجموعه‌ها و برنامه های نوروز ۱۴۰۰ سیما، پربیننده‌ترین سریال نوروز ۱۴۰۰ انتخاب شده بود و با ۸۲.۱ درصد رضایت بینندگان حدنصاب جدیدی را برای ارزیابی سریال‌های نوروزی به وجود آورده بود که تاکنون دیگر سریال‌های نوروزی به آن نرسیده بودند.
سعید آقاخانی، علی صادقی، شقایق دهقان، سیروس میمنت، سید علی صالحی، پاشا جمالی، یدالله شادمانی، ندا قاسمی، نسرین مرادی، هدیه بازوند، شیدا یوسفی، صهبا شرافتی و هدی استواری برخی از بازیگران فصل سوم سریال «نون خ» هستند.
براساس گفته مهدی فرجی تهیه کننده «نون خ»، فصل چهارم این سریال در نوروز و ماه رمضان ۱۴۰۲ پخش می‌شود و باتوجه به اینکه ماه رمضان از ابتدای نوروز ۱۴۰۲ آغاز می‌شود قاعدتا سریال بالغ بر ۳۰ تا ۳۵ قسمت برخلاف سه فصل اخیر خود خواهد داشت. باید دید که طرح و ایده جدید سریال در فصل چهارم چه تغییراتی را در لوکیشن و بازیگران رقم می‌زند.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما