اجتماعی
شفقنا
۱۴۰۱/۰۱/۲۱ ۱۱:۳۵:۲۹
روحانی مجروح حادثه حرم رضوی: این رویداد باعث عقب نشینی ما نمی شود
روحانی مجروح حادثه حرم رضوی: این رویداد باعث عقب نشینی ما نمی شود
حجت الاسلام پاکدامن در دیدار با معاون رییس جمهور، ضمن تشریح واقعه تروریستی در حرم رضوی، بیان کرد: این رویداد باعث عقب نشینی ما نمی شود، بلکه با قدرت و قوت راه خود را در مسیر تبلیغ ادامه خواهیم داد.
شفقنا

امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید از امور ایثارگران با حجت‌الاسلام محسن پاکدامن، مجروح حادثه حرم مطهر رضوی، در یکی از بیمارستان‌های مشهد عیادت کرد.

در این دیدار که معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی نیز حضور داشت، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی ضمن اطلاع از آخرین روند درمان حجت‌الاسلام محسن پاکدامن برای وی آرزوی سلامتی کرد.

قاضی زاده هاشمی در عیادت از حجت الاسلام پاکدامن، اظهار کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران برای تشکیل پرونده جانبازی این روحانی جهادی، اقدام لازم را به عمل می آورد.

معاون رئیس جمهور با اشاره به شهادت حجج اسلام اصلانی و دارایی، بر تداوم راه شهیدان و مسئولیت خطیر جانباز پاکدامن برای ادامه راه شهدا تاکید کرد.

حجت الاسلام پاکدامن نیز ضمن تشریح واقعه تروریستی در حرم رضوی اظهار داشت: این رویداد باعث عقب نشینی ما نمی شود، بلکه با قدرت و قوت راه خود را در مسیر تبلیغ ادامه خواهیم داد.

بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، سه‌شنبه هفته گذشته سه روحانی در حرم مطهر رضوی هدف حمله یک ضارب قرار گرفتند که ۲ تن از آنان به شهادت رسیده و یک روحانی دیگر در بیمارستان بستری شد.

طبق اعلام مسئولان، حجت‌الاسلام محسن پاکدامن حال مساعدی دارد و به زودی از بیمارستان ترخیص خواهد شد.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما