بین الملل
باشگاه خبرنگاران جوان
۱۴۰۰/۰۶/۲۰ ۰۹:۴۱:۲۷
افشاي ابعاد جديد فساد خاندان سلطنتي انگليس
افشاي ابعاد جديد فساد خاندان سلطنتي انگليس
دادگاهي در آمريکا به بررسي آزار و اذيت جنسي يک زن از سوي شاهزاده اندرو پرداخت.
باشگاه خبرنگاران جوان

به نقل از خبرگزاري رويترز، پرونده فساد اخلاقي شاهزاده اندرو، يکي از فرزندان ملکه اليزابت و دوک يورک در آمريکا بار ديگر به جريان افتاد.

بر اين اساس، مسئول پرونده اين شاهزاده انگليسي در اين باره گفت: از من خواسته شده بود که درباره شکايت از شاهزاده اندرو و ارتباط او با جفري اپستاين صحبتي نکنم و اين پرونده را پيگيري نکنم، ولي من بالاخره مدارک را به تيم حقوقي پرونده ارسال کردم. با اين حال، پليس لندن به من اجازه نداد که اندرو را ببينم يا شخصاً با او صحبت کنم.

اندرو ۶۱ ساله يکي از برجسته‌ترين افراد مرتبط با جفري اپستاين آمريکايي است که در سال ۲۰۱۹ توسط دادستان فدرال منتهن به سوء استفاده جنسي از ده‌ها دختر و زن متهم شده است. جفري اپستاين، يک سرمايه گذار و تاجر آمريکايي است که در سال ۲۰۰۸ ميلادي توسط دادگاه آمريکا به کودک آزاري و اتهامات جنسي محکوم شد و در نهايت در سال ۲۰۱۹ در زندان خودکشي کرد. وي براي شخصيت هاي برجسته نوجوانان و برده هاي جنسي مهيا مي کرد.

شاهزاده اندرو در سال ۲۰۱۹ در مصاحبه با رسانه‌هاي خبري اتهامات جنسي يک زن آمريکايي را که به وي نسبت داده بود رد کرد و گفت به ياد ندارد اين فرد را جايي ديده باشد. با اين حال، دادگاه آمريکا بالاخره اين شاهزاده انگليسي و از دوستان نزديک جفري استاين را متهم به آزار و اذيت جنسي شناخت و او را محکوم کرد.

حکم اين شاهزاده انگليسي هنوز به طور رسمي اعلام نشده است. اين نخستين بار نيست که اعضاي خاندان سلطنتي انگليس به فساد و بي بند و باري متهم مي شوند. پيش تر نيز رسانه ها از فساد گسترده خاندان سلطنتي انگليس پرده برداشته بودند.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما