سیاسی
آخرین خبر
۱۴۰۰/۱۱/۱۰ ۱۰:۰۹:۰۰
سونامیِ کرونا در مجلس؛ آمار مبتلایان اعلام شد
سونامیِ کرونا در مجلس؛ آمار مبتلایان اعلام شد
یک نماینده مجلس از ابتلای 30 نفر از نمایندگان به بیماری کرونا خبر داد.
آخرین خبر

ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، ضمن اعلام این خبر افزود: هیأت رئیسه مجلس با تأکید از همه نمایندگان خواسته که تست کرونا بدهند.
در همین رابطه  اما حجت الاسلام علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تاکنون به صورت قطعی ۱۰ نفر از نمایندگان به کرونا مبتلا شده و تست آنها مثبت است و قرار است امروز از همه نمایندگان تست کرونا گرفته شود.
وی اضافه کرد: اگر تعداد نمایندگان مبتلا به کرونا افزایش پیدا کند، تغییر در نحوه برگزاری جلسات صحن ایجاد خواهد شد به نحوی که نمایندگان در سه نقطه تقسیم شده و جلسات صحن مثل ایام سابق شیوع ویروس کرونا تشکیل می‌شود.
گفتنی است؛ علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 10 بهمن) مجلس خطاب به نمایندگان اظهار داشت: امکان تست کرونا برای نمایندگان فراهم شده لذا نمایندگان می‌توانند ساعت ۱۱:۳۰ برای ارائه تست مراجعه کنند.

شایان ذکر است؛ تعداد بستری‌ها و مبتلایان به کرونا افزایش یافته و شیوع سویه امکیرون هم در کشورمان شیوع پیدا کرده است. ضمن اینکه وزیر بهداشت ‌اعلام کرده وارد پیک ششم شده ایم و استفاده صحیح از ماسک، رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و تزریق واکسن بویژه دز سوم ضروری است. 

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما