ورزشی
آخرین خبر
۱۴۰۱/۰۳/۳۰ ۱۱:۱۲:۱۸
بردیف دستیار ایرانی می خواهد؟/ از آخرین وضعیت گزینه پرسپولیس تا نقش آزمون در تراکتور
بردیف دستیار ایرانی می خواهد؟/ از آخرین وضعیت گزینه پرسپولیس تا نقش آزمون در تراکتور
روز گذشته باشگاه تراکتور رسما اعلام کرد که قربان بردیف روس تبار هدایت تیم تراکتور را برعهده گرفته است. بردیف هفته آینده به ایران برمی گردد تا امور مربوط به تراکتور در نقل و انتقالات زیر نظر او انجام شود. اولین اقدام باشگاه تراکتور و سرمربی این تیم مشخص کردن وضعیت بازیکنانی است که قراردادهایشان تمام شده و یا بازیکنانی که به دلیل پرداخت نشدن پول هایشان امکان فسخ قرارداد دارند.
آخرین خبر

قرار شده هر بازیکنی که بردیف می خواهد در اولویت برای تعیین تکلیف قرار گیرند. همچنین یکی دیگر از مباحث در مورد نیمکت تراکتور حضور مربی و دستیار ایرانی است. بردیف اعلام کرده دستیارانش را خودش می آورد و صحبتی از حضور مربی ایرانی در کنارش نکرده است. اینکه باشگاه تراکتور از او بخواهد از دستیار ایرانی استفاده کند یا خیر به نظر او بعد از بازگشت به ایران بستگی دارد. 

این طور که گفته می شود ظاهرا سردار آزمون که سابقه شاگردی بردیف را دارد نقش مهمی در حضور این مربی در تراکتور داشته و به وی مشورت داده است و حتی با برخی از بازیکنان تماس داشته تا در تراکتور بمانند یا به این تیم بروند. یکی از شروط بردیف هم برای قبول هدایت این تیم تبریزی این بوده که شاکله تیم حفظ شود و بازیکنان مناسبی هم جذب شوند. 

همچنین بردیف در مورد ادامه همکاری آلین دینکا نظرش مثبت بوده و از باشگاه خواسته این مربی دروازه بان ها حفظ شود. پیش از این باشگاه پرسپولیس هم خواهان حضور این مربی در تیمش شده بود اما باشگاه تراکتور با توجه به قراردادی که با این مربی دارد به این خواسته پرسپولیس واکنش نشان داده بودند. 

 

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما