ورزشی
آخرین خبر
۱۴۰۱/۰۵/۰۵ ۱۳:۱۷:۱۷
افتتاح دوره مربیگرى A آسیا
افتتاح دوره مربیگرى A آسیا
دوره مربیگری فوتبال درجه A آسیا صبح امروز در مرکز ملی فوتبال با حضور دبیرکل فدراسیون فوتبال افتتاح شد.
آخرین خبر

حسن کامرانى فر دبیر کل فدراسیون با حضور در افتتاحیه این دوره خاطر نشان کرد :برگزاری اینگونه دوره ها مى تواند به بالابردن سطح کیفی مربیگرى فوتبال ایران کمک کند. فوتبال ایران از ظرفیت قابل توجهى برخوردار است و مربیان خصوصا مربیان جوان ما مى توانند نقش تعیین کننده اى در استفاده مناسب از این ظرفیت داشته باشند. امیدوارم با حمایت فدراسیون فوتبال تلاش هاى کمیته آموزش و حضور مدرسان توانمند و با دانش شاهد دوره بسیار خوب و موفقى باشیم.
در ادامه مرتضى محصص یکى از مدرسان این دوره رعایت انضباط در کلاس ها را با اهمیت خواند و با اشاره به شرکت کردن مربیان بزرگ دنیا در دوره های مختلف مربی گری افزود: در سالهای گذشته "کارلو آنچلوتى" مربی سرشناس ایتالیایی باشگاه رئال مادرید در سن ۶۳ سالگی برای ارتقاء سطح کیفی و فنی خود در کلاس یوفا  شرکت کرد و این مسئله نشان مى دهد که دانش افزایى از اهمیت زیادى برخوردار است. امیدواریم اینبار هم شاهد برگزارى یک دوره مفید و موفق باشیم.
گفتنی است؛ دوره مربیگری درجه A فوتبال در تهران از تاریخ 5 تا 12 مردادماه ( مرحله اول )، 3 لغایت 9 شهریور ماه (مرحله دوم) و 30 شهریورماه الی 8 مهرماه (مرحله سوم) برگزار می شود و مرتضی محصص به  عنوان مدرس و اصغر مازیار به عنوان دستیار این دوره انتخاب شده اند.
 

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما