بین الملل
ایسنا
۱۴۰۱/۰۳/۲۰ ۱۵:۳۰:۲۶
واکنش رژیم صهیونیستی به سخنان شب گذشته سیدحسن نصرالله
واکنش رژیم صهیونیستی به سخنان شب گذشته سیدحسن نصرالله
یک وزیر دولت رژیم صهیونیستی در سخنانی نسبت به اظهارات پنجشنبه شب دبیرکل حزب‌الله لبنان و تاکید وی بر ضرورت توقف استخراج گاز توسط تل آویو از منطقه آبی مورد مناقشه میان دو طرف واکنش نشان داد.
ایسنا


به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، آویگدور لیبرمن، وزیر دارایی دولت رژیم صهیونیستی در سخنانی در واکنش یه اظهارات سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان درباره تحولات لبنان و ورود کشتی استخراج گاز رژیم اشغالگر به منطقه دریایی مورد مناقشه میان دو طرف اظهار کرد: کسی نمی‌تواند به ما دیکته کند که از منابع آبی‌مان گاز استخراج کنیم یا خیر.

وی در این باره گفت: اسرائیل تنها با توجه به منافع خود و بدون در نظر گرفتن هیچ تهدیدی به اتخاذ تصمیمات مناسب ادامه خواهد داد.

این اظهارات وزیر دارایی دولت رژیم صهیونیستی پس از آن مطرح شده است که سید حسن نصرالله پنج‌شنبه شب در سخنانی با اشاره به این موضوع که استخراج رژیم اشغالگر از منطقه باید متوقف شود، گفـت: هدف اصلی ما باید جلوگیری از استخراج از حوزه مورد مناقشه "کاریش" باشد، این استخراج تهدیدی علیه لبنان است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: مقاومت نمی‌تواند در برابر غارت منابع لبنان ساکت بماند، وظیفه اصلی مقاومت، حفاظت از زمین، دریا، نفت، گاز و کرامت لبنان است، این یک وظیفه دینی، ملی و جهادی است و تمام گزینه‌ها بر روی میز موجود است.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما