فرهنگی
میزان
۱۴۰۱/۰۷/۲۵ ۲۰:۱۸:۵۴
مهیمن: هیچوقت با اغتشاشات موافق نبوده و نیستم
مهیمن: هیچوقت با اغتشاشات موافق نبوده و نیستم
پوراندخت مهیمن بازیگر پیشکسوت تلویزیون و سینما گفت: من هیچوقت با اغتشاشات موافق نبوده‌ام و همیشه آرزو می‌کردم که خدا نکند مملکت از آرامش در آید، امیدوارم هرچه زودتر تمامی این مشکلات حل شود و آرامش به دامن کشور بازگردد.
میزان

پوراندخت مهیمن پیرامون فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر در شهر اصفهان مشغول بازی در سریال تلویزیونی «طعم طمع» هستم که برای پخش در یکی از شبکه‌های سراسری آماده می‌شود.

وی درباره مضمون سریال «طعم طمع» ادامه داد: این سریال حال و هوایی کمدی داشته و در یکی از خانه‌های قدیمی اصفهان ساخته می‌شود، فضای اثر بسیار شیرین و جذاب است و امیدوارم در نهایت مخاطب خود را پیدا کند.

نقش اصلی سریال کمدی «طعم طمع» را بازی می‌کنم
مهیمن درباره نقش خود در سریال «طعم طمع» تاکید کرد: من در این سریال نقش اصلی اثر را بازی می‌کنم، نقشم در «طعم طمع» بسیار متفاوت است اما با وجود بازی در نقش اصلی برایم محصول نهایی مهم است، هر اثر حاصل تلاش یک گروه است و آنچه باید به موفقیت برسد مجموعه این تلاشها در قالب یک اثر تلویزیونی و سینمایی است. امیدوارم این سریال بتواند باب دل مخاطبان تلویزیون باشد.
این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در همین رابطه تاکید کرد: متاسفانه طی سالهای گذشته کیفیت تولیدات بسیار پایین آمده است، این را به راحتی می توان از پیشنهادات و همچنین آثاری که به تولید می رسند مشاهده کرد، همین است که مخاطبان هر روز ریزش می کنند و وقت آن رسیده که به حال این وضع فکری شود.

مهیمن درباره دلیل افت کیفیت آثار افزود: در وهله اول بی توجهی بخش عمده مسئولین فرهنگی به کیفیت آثار باعث افت کیفی آثار شده است، تامین مالی برای ساخت آثار با کیفیت وجود نداشته و به همین دلیل از فیلمنامه گرفته تا انتهای تولید هیچ چیز استاندارد پیش نمی رود.

مهیمن: همیشه آرزو کرده‌ام که کشورم در صلح و آرامش باشد
وی درباره فعالیت خود در فضای مجازی اظهار کرد: من شخصا فعالیتی در فضای مجازی ندارم، یک صفحه دارم که توسط ادمین اداره می شود و بیشتر به معرفی آثار و فعالیت‌هایم می پردازد. خیلی وقت و حوصله فضای مجازی را ندارم و به نظرم کارهای مهمتری در زندگی برای انجام دادن وجود دارد.

مهیمن درباره اظهارنظر هنرمندان در فضای مجازی افزود: خود من زیاد موافق این دست اظهارنظرهای غیر تخصصی نیستم، بدون شک در جریان ناآرامی‌های اخیری که در جامعه وجود دارد با تمام وجود غمگینم و نمی خواهم این وضعیت ادامه پیدا کند.

این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در همین رابطه خاطرنشان کرد: من هیچوقت با اغتشاشات موافق نبوده‌ام و همیشه آرزو می‌کردم که خدا نکند مملکت از آرامش در آید، امیدوارم هرچه زودتر تمامی این مشکلات حل شود و آرامش به دامن کشور بازگردد. البته این را هم باید بگویم که ما موظفیم که به مشکلات مردم و حرفهایشان رسیدگی کنیم.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما