سیاسی
صداوسیما
۱۴۰۱/۰۷/۱۹ ۱۲:۵۴:۰۴
چمران: ورود ترامپ را به بازی خیمه شب بازی تبریک می‌گوییم
چمران: ورود ترامپ را به بازی خیمه شب بازی تبریک می‌گوییم
رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اغتشاشات اخیر و حمایت ترامپ از آنها گفت: ترامپ اکنون وارد بازی خیمه شب بازی شده و ورود او را تبریک می‌گویم اما قطعاً ما پیروز خواهیم بود.
صداوسیما

رئیس شورای اسلامی پایتخت امروز  پیش از آغاز نود و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: نمایندگان آمریکا و سازمان سی. آی.‌ای و سازمان‌های جاسوسی از اغتشاشات حمایت، برخی را هدایت و پول خرج کرده اند.
چمران با بیان اینکه رادیو و تلویزیون‌هایشان نیز هرچه توانستند انجام دادند، افزود: ترامپ که دید از قافله عقب مانده است دیروز به میدان آمد و زنجیره حمایت از اغتشاش و کشتن با گلوله را تکمیل کردند.
چمران تصریح کرد: این‌ها که خود را فرد متمدنی می‌دانند از افراد بیمار داخلی حمایت نکرده و با تحریم، ورود دارو را ممنوع کردند، اما از کسانی که تخریب می‌کنند و می‌کشند، حمایت می‌کنند.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه به هر حال ما راه آباد کردن کشور خود را می‌دانیم، افزود: به خود متکی بودن، به اعتقادات پایبند بودن و قرار گرفتن پشت سر رهبری راهکار است.
وی ادامه داد: قطعا پیروزی با ماست و همانگونه که تاکنون پیروز بوده ایم از این پس نیز خواهیم بود.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه اکنون ترامپ وارد بازی خیمه شب بازی شده، گفت: ورود او را تبریک می‌گویم، اما قطعاً ما پیروز خواهیم بود.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما