ورزشی
خبر ورزشی
۱۴۰۰/۱۰/۱۱ ۰۹:۵۵:۱۱
پشت پرده جلسه یک ساعته ۳ ملی پوش مشهور با اسکوچیچ
پشت پرده جلسه یک ساعته ۳ ملی پوش مشهور با اسکوچیچ
مهاجم تیم ملی ایران گفت: وقتی بازوبند را نمی‌بندم تمرکزم بیشتر است اما وقتی مسئولیت تیم در زمین به من محول می‌شود، قاعدتاً باید حواسم به تمام نقاط باشد.
خبر ورزشی

علیرضا جهانبخش نیم‌فصل را در فاینورد سپری کرد و در این مدت بازی‌های تأثیرگذاری نیز برای تیم ملی انجام داد. حالا که علیرضا به تعطیلات رفته تا کنار خانواده کمی استراحت کند، بهترین زمان ممکن بود تا با او صحبت کنیم.
جهانبخش در ابتدا گفت: «من کمی دیر به فاینورد اضافه شدم و بخش زیادی از تمرینات پیش‌فصل را از دست دادم اما تلاش کردم خودم را به سایر بازیکنان برسانم البته در کل از خودم بیشتر انتظار داشتم اما هر چه از بازی‌ها گذشت و با محیط جدید، باشگاه و بازیکنان بیشتر وفق پیدا کردم و بهتر شدم. از نظر بدنی و فنی هم در شرایط مناسبی قرار دارم و در مسیری خوب هستم. در سه چهار بازی یک مقدار بدشانس بودم. چند گل با VAR برگشت و دو، سه باری هم ضربه‌های من به تیر دروازه برخورد کرد. البته باید ضربه‌هایم دقیق‌تر باشند تا دیگر به شانس نیاز نداشته باشم.»
کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد شانس صعود به‌جام جهانی ادامه داد: «باید اتفاقات عجیبی بیفتد که صعود نکنیم اما من تا وقتی وارد لیست نشویم، نمی‌گویم به جام جهانی رفته‌ایم. روی کاغذ شانس ما زیاد است اما این مسأله نباید باعث شود با ذهنیت متفاوتی وارد زمین شویم. برایمان واقعاً مهم است با بیشترین امتیاز ممکن به‌جام جهانی برویم.»
او در خصوص کاپیتانی در تیم ملی اظهار داشت: «قبل‌ از من، احسان و کریم هستند که وظیفه کاپیتانی را به نحو احسن انجام می‌دهند. با این حال بستن بازوبند کاپیتانی یک افتخار است اما مسئولیتم را بیشتر می‌کند. وقتی بازوبند را نمی‌بندم تمرکزم بیشتر است اما وقتی مسئولیت تیم در زمین به من محول می‌شود، قاعدتاً باید حواسم به تمام نقاط باشد. البته بچه‌های ما همه کاپیتان هستند و هر کدام یک جام جهانی و یک جام ملت‌ها را پشت سر گذاشته‌اند.»
علیرضا در مورد حل مشکل مهدی طارمی، ادامه داد: «شاید کسی نداند اما من، حاج‌صفی و انصاری‌فرد بالای یک ساعت راجع به ماجرای طارمی با اسکوچیچ صحبت کردیم. تمام تلاش‌مان را انجام دادیم تا قبل از اینکه اتفاق بیفتد، از وقوع آن جلوگیری کنیم اما سوءتفاهم‌ها زیاد بود چون هر کدام نظر خودشان را داشتند و همین باعث شد سرمربی تیم ملی چنین تصمیمی بگیرد. این بار اما طرفین با آغوش باز پذیرای صحبت شدند تا سوءتفاهم‌ها برطرف شود. این مسائل نباید به تیم ملی ضربه بزند.»

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما