بین الملل
باشگاه خبرنگاران جوان
۱۴۰۲/۱۰/۰۶ ۱۶:۱۶:۲۱
حملات حزب‌الله لبنان به مواضع استقرار نیرو‌ها و فرماندهان رژیم صهیونیستی
حملات حزب‌الله لبنان به مواضع استقرار نیرو‌ها و فرماندهان رژیم صهیونیستی
حزب‌الله لبنان اعلام کرد که با تسلیحات مناسب نقطه استقرار فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی و نیز مقر حدب البستان را هدف قرار داد.
باشگاه خبرنگاران جوان

حزب‌الله لبنان امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که همزمان با تداوم حملات ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک‌های جنوب لبنان، نیرو‌های این حزب ساعت ۱۰ صبح یک نقطه استقرار جدید فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی واقع در اطراف پایگاه دریایی راس الناقوره را با تسلیحات مناسب هدف قرار دادند.

در بیانیه حزب‌الله آمده‌است، این عملیات در راستای حمایت از ملت فلسطین در نوار غزه، پشتیبانی از مقاومت آن‌ها که بیش از ۸۰ روز است، وارد نبرد سختی با این دشمن شده‌اند و نیز در پاسخ به حملات دشمن به غیرنظامیان و روستا‌های لبنان که در آخرین مورد آن‌ها سه لبنانی در شهر بنت جبیل در جنوب این کشور به شهادت رسیدند، انجام شد.

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌های دیگری اعلام کرد با موشک‌هایی کمپ نیرو‌های ویژه صهیونیست در جنوب پایگاه الضهیره را هدف قرار داد که تعدادی از آن‌ها کشته و زخمی شدند.

در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان آمده‌است: مقر حدب البستان صهیونیست‌ها را با سلاح مناسب هدف قرار دادیم. خبرنگار شبکه خبری المیادین در جنوب لبنان نیز اعلام کرد که اطراف پایگاه صهیونیستی «حدب البستان» مستقیما هدف قرار گرفت و برخی اهداف دشمن در الجلیل غربی هدف حمله موشکی قرار گرفتند.

در همین راستا خبرنگار شبکه خبری الجزیره اظهار کرد، منطقه «اللبونه» در جنوب غرب لبنان هدف حمله توپخانه رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

همچنین رسانه‌ها از انفجار چند موشک رهگیری در آسمان شهرک الناقوره جنوبی و شنیده شدن صدای آژیر‌های هشدار در پایگاه نیرو‌های یونیفل (نیرو‌های حافظ صلح سازمان ملل) در آنجا خبر دادند.

همچنین این رسانه‌ها گزارش دادند، جنگنده‌های دشمن در ارتفاع متوسطی بر فراز بیروت و چند منطقه لبنانی دیگر به پرواز درآمدند.

خبرگزاری رسمی لبنان نیز امروز اعلام کرد که توپخانه دشمن دوباره دشت «حامول» در الناقوره واقع در جنوب لبنان را هدف قرار داد.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما