اجتماعی
ایسنا
۱۴۰۰/۰۶/۲۳ ۰۹:۵۱:۴۱
ناجا: مرزهاي زميني در ايام اربعين بسته هستند
ناجا: مرزهاي زميني در ايام اربعين بسته هستند
فرمانده مرزباني ناجا ضمن تاکيد بر انسداد مرزهاي زميني در ايام اربعين از همه زائران حسيني خواست که از مراجعه به مرزها خودداري کنند.
ایسنا

سردار گودرزي در اين باره گفت: بنابر اعلام مسئولان کشور عراق و باتوجه به فراگيري بيماري کرونا، مرزهاي زميني پذيراي زائران حسيني نخواهند بود و در اين راستا هيچ برنامه‌اي براي پذيرش زائران و خدمت‌رساني به آنها وجود ندارد.

وي با اشاره به اينکه دو کشور جمهوري اسلامي ايران و عراق دوست و برادر هستند و همکاري دو کشور همواره در چارچوب قوانين بوده است افزود: با توجه به رايزني‌هايي انجام شده با کشور عراق و شرايط بيماري کرونا، گشايش مرزهاي زميني براي اربعين امسال تا اين لحظه امکان پذير نخواهد بود ولي مسئولين ذي ربط همچنان در حال رايزني هستند.

وي که در يک برنامه راديويي صحبت مي کرد، بار ديگر تاکيد کرد: مرزهاي زميني کاملا بسته هستند و زائران به هيچ عنوان به مرزهاي زميني مراجعه نکنند.

فرمانده مرزباني ناجا اين را هم گفت که تمامي مرزبانان و خادمان مردم عزيزمان در مرزها نيز از اين موضوع ناراحت هستند، چرا که ما به حضور ميليوني زائران در اين ايام عادت کرده بوديم و اميدوارم هرچه زودتر اين بيماري ازبين رود تا دوباره شاهد حضور عاشقان اهل بيت(ع) در مرزهاي کشور خود باشيم.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما