ورزشی
مهر
۱۴۰۱/۰۴/۱۴ ۱۳:۳۴:۵۴
خانه ژیمناستیک آذرپی در غیاب سجادی و صالحی امیری افتتاح شد
خانه ژیمناستیک آذرپی در غیاب سجادی و صالحی امیری افتتاح شد
مراسم افتتاح سالن بازسازی شده ژیمناستیک برادران آذرپی در حالی برگزار شد که بر خلاف برنامه از پیش اعلام شده وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک در آن حضور نداشتند.
مهر

مراسم افتتاح سالن نوسازی شده ژیمناسیک برادران شهید آذرپی امروز سه شنبه با حضور مریم کاظمی پور معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان ، حمید احمدی سرپرست فدراسیون ژیمناستیک، علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و تعدادی از مربیان ، پیشکسوتان و ورزشکاران این رشته در مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار شد.
حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک برخلاف برنامه اعلام شده در این مراسم حضور نداشتند.
در جریان مراسم افتتاح سالن نوسازی شده ژیمناسیک برادران شهید آذرپی، حمید احمدی سرپرست فدراسیون ژیمناستیک بابیان اینکه ۸۵ درصد از بودجه سال قبل را دریافت کردیم و کارهای زیادی با آنها انجام دادیم، گفت: یکی از اقدامات اصلی مان بازسازی این سالن بود. همچنین یازده اردو برای تیم‌های ملی با شرایطی متفاوت نسبت به قبل برگزار کردیم.
وی تاکید کرد: در مجموع نیز بیش از یک میلیارد تومان صرف بازسازی این سال شد. البته این مسئله باعث افزایش مراجعه کنندگان شد که اتفاق خوبی بود.
سرپرست فدراسیون ژیمناستیک اشاره ای هم به هزینه های صرف شده برای اعزام ملی پوشان داشت و گفت: برای مسابقات ژیمناستیک هنری قهرمانی آسیا چهارده نفر را به قطر اعزام کردیم که هزینه‌اش ۹۰۰ میلیون تومان شد. همچنین دو اعزام برای ترامپولین داشتیم که سفر به پرتغال ۵۰۰ میلیون هزینه داشت. همچنین قرار است ۷ ملی‌پوش در دو شاخه هنری و ایروبیک در بازی‌های کشورهای اسلامی شرکت کنند که امیدوار به موفقیت آنها هستیم.
در این مراسم کاظمی پور هم گفت: معتقدم ژیمناستیک، دوومیدانی و شنا می توانند کمک زیادی به ورزش کشور داشته باشند اگر به وضعیت آنها رسیدگی شود و توجه ویژه‌ای به آنها صورت بگیرد. ما به دنبال این هستیم که این رشته‌های پایه را با یک مدیریت ویژه پیش ببریم چرا که نتایج آن برای همه رشته‌ها است.
به گفته وی، همین مسئله یکی از دغدغه‌های وزیر ورزش است طوریکه او تقریباً در همه جلسات با معاونان، بر اهمیت و رسیدگی به ژیمناستیک و دوومیدانی تاکید دارد.
معاون امور بانوان وزارت ورزش تاکید کرد: در حوزه ژیمناستیک بانوان ، ما کارگروه فرهنگی اجتماعی داریم که رشته‌هایی که تمایل به فعالیت در عرصه بین‌المللی دارند، مورد بررسی قرار می‌گیرند. اگر درخواستی به این کارگروه ارسال شود، بررسی خواهد شد. اگر فکر می‌کنید که نیاز به مطرح شدن شاخه های ژیمناستیک در این کارگروه است، از این مسئله استقبال می‌کنیم.

 

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما