اجتماعی
تسنیم
۱۴۰۰/۰۶/۱۳ ۱۱:۳۹:۰۴
گزینه وزیر کشور برای یک پُست مهم
گزینه وزیر کشور برای یک پُست مهم
به نظر می‌رسد تکلیف معاون سیاسی وزیر کشور به عنوان یکی از معاونت‌های مهم وزارت کشور مشخص شده و احمد وحیدی معاون خود را انتخاب کرده است.
تسنیم

پس از انتخاب وزرا و کسب رای اعتماد از سوی مجلس، حالا یکی یکی معاونت‌های وزرا نیز مشخص می‌شوند. در این بین معاون سیاسی وزیر کشور از این جهت که مسئولیت‌های مهمی از جمله برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری، مجلس و شوراهای اسلامی را دارد از اهمیت خاصی برخورد است.

پس از انتخاب احمد وحیدی به عنوان وزیر کشور، او حالا معاونت‌های خود را نیز انتخاب می‌کند. برخی اخبار غیررسمی از تصمیم او برای انتخاب محمدباقر خرمشاد برای معاونت سیاسی خبر می‌دهد و گفته می‌شود به زودی حکم وی منتشر شود.

 خرمشاد مدتی به عنوان معاون آموزش و پژوهش وزارت امور خارجه ایران فعال بود و در سال 1389 هم به عنوان رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی منصوب شد.

 
معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، عضویت در هیأت علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی‌ دانشگاه علامه طباطبایی‌ تهران، معاونت پژوهشی مرکز اسناد انقلاب اسلامی، معاونت آموزشی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی، از دیگر مسئولیت‌های مهم خرمشاد عنوان شده است.



پیشتر در دولت حسن روحانی، جمال عرف معاون سیاسی عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور بود.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما