اقتصادی
تسنیم
۱۴۰۱/۰۸/۱۰ ۱۲:۳۳:۵۲
3 شهر ایران از برنامه پروازی جام جهانی قطر حذف شدند
3 شهر ایران از برنامه پروازی جام جهانی قطر حذف شدند
در حالی رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از قطعی شدن انجام پروازهای جام جهانی از مبداء مشهد، کیش و اصفهان خبر داده بود که این ۳ شهر در برنامه پروازها قرار ندارد.
تسنیم

محمد محمدی‌بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری سوم آبان‌ماه (سه‌شنبه هفته قبل)با اعلام این‌که قیمت بلیت پروازهای جام جهانی قطر شنبه آینده اعلام می‌شود، گفته بود: تاکنون پرواز از شهرهای تهران، کیش، شیراز، اصفهان، مشهد و لار به مقصد دوحه قطعی شده است.
وی با اعلام این‌که شرط فروش بلیت پروازهای دوحه در ایام جام جهانی داشتن بلیت‌های بازی‌های این مسابقات است، افزود:  ایران برای جابه جایی تماشاگران مسابقات جام جهانی توافقات خوبی با کشور قطر انجام داده است. شرکت‌های ایران ایر و قطر ایرویز مسئولیت مستقیم دارند تا از 28 آبان ماه تا 30 آذرماه در قالب 84 پرواز (ایران ایر) و 198 پرواز (قطر ایرویز)، بتوانند تماشاگران را از شهرهای ایران به شهر دوحه جابه جا کند.
محمدی بخش افزود: برای بازی های ایران که روزهای دوشنبه 30آبان، جمعه 4 آذر و دوشنبه 8 آذر است ویژه برنامه‌ریزی شده تا بتوانیم تماشاگران را روزانه به دوحه جابه جا کنیم و سپس بازگردانیم.

قیمت بلیت پروازهای جام جهانی قطر شنبه اعلام می‌شود/ پرواز از 6 شهر ایران به دوحه
عصر دیروز سرانجام سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ضمن اعلام قیمت بلیت رفت و برگشت پرواز به قطر جزئیات برنامه‌ریزی در این باره‌ را تشریح کرد.
شمس‌الدین فرزادی‌پور بیان کرد:‌ 42 پرواز از تهران به دوحه با ظرفیت 250 و 190 نفر، چهار پرواز از شیراز به دوحه، دو پرواز از لار و 20 پرواز از مبدا لامرد به مقصد دوحه در نظر گرفته شده است.در صورت استقبال هموطنان و متقاضیان امکان افزایش این تعداد وجود دارد که براساس شرایط مقصد و فرآیند تهیه بلیت انجام می‌شود. 
وی با بیان"این نوع پروازها و سفرها باید به صورت تور تهیه شود"توضیح دادافرادی که قصد تماشای بازی‌های جام جهانی را دارند باید حتما کارت ویژه مسابقات (هایا کارت hayya card)‌ را به همراه داشته باشند و همه خدماتی که ارائه می‌شود در قالب این کارت خواهد بود.
سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی به سبب وجود ویروس کرونا فعلا محدودیتی اعلام نشده است و این امر بستگی به زمان شروع مسابقات دارد.
به گزارش تسنیم، هفته گذشته سازمان هواپیمایی کشوری از قطعی شدن انجام پروازهای جام جهانی قطر از 6 شهر تهران، کیش، شیراز، اصفهان، مشهد و لار خبر داده بود. این در حالی است که طبق اظهارات سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از شهرهای تهران، شیراز، لار  و لامرد این پروازها انجام می‌شود.
به این ترتیب 3 مبدا پروازی مشهد، اصفهان و کیش از برنامه‌ پروازهای جام جهانی حذف و لامرد به این پروازها افزوده شده است.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما