ورزشی
ورزش 3
۱۴۰۰/۰۷/۲۳ ۱۴:۰۶:۳۲
احتمال برکناری سرمربی تیم ملی عراق
احتمال برکناری سرمربی تیم ملی عراق
فدراسیون فوتبال عراق در حال بررسی دلایل ناکامی تیم ملی این کشور در مرحله مقدماتی جام جهانی است.
ورزش 3

تیم ملی فوتبال عراق که یکی از حریفان ایران در گروه A مرحله مقدماتی جام جهانی است، در چهار مسابقه اخیرش در این رقابت‌ها هیچ بردی به دست نیاورده و سه تساوی و یک شکست برابر شاگردان دراگان اسکوچیچ داشته و شرایط خوبی در این بازی‌ها ندارد.
عراق که پس از سه سال همکاری با سرچکو کاتانچ تصمیم به تغییر سرمربی گرفتند و دوک ادووکات هلندی را به‌عنوان جانشین وی انتخاب کردند، تاکنون با هدایت این مربی سرشناس فوتبال جهان نتوانسته‌اند عملکرد موفقی داشته باشند و بدون برد بوده‌اند تا وضعیت پیچیده‌ای برای رسیدن به جام جهانی ۲۰۲۲ پیدا کنند.
ادووکات که با تجربه سرمربیگری در تیم‌های ملی هلند، روسیه و صربستان و حضور در باشگاه‌های آیندهوون، فاینورد، زنیت سنت‌پترزبورگ، رنجرز و ... تصمیم گرفت هدایت تیم ملی عراق را برعهده بگیرد، اکنون مورد انتقاد بسیاری از کارشناسان فوتبال این کشور قرار گرفته و ممکن است خیلی زود به پایان کارش با این باشگاه برسد.
تیم ملی عراق در حال حاضر با ۳ امتیاز از چهار مسابقه و تفاضل گل کمتر نسبت به امارات در رتبه پنجم جدول گروه A مرحله مقدماتی جام جهانی در آسیا قرار گرفته و فاصله ۷ امتیازی با تیم صدرنشین ایران و ۵ امتیازی با کره جنوبی رده دومی دارد تا مسیر دشواری برای رسیدن به جام جهانی داشته باشد.
رسانه قطری الکاس دقایقی قبل خبر داد فدراسیون فوتبال عراق تصمیم به تغییرات مهمی در تیم ملی این کشور گرفته که به‌زودی اعلام خواهد شد و با توجه به این خبر، بعید نیست آنها تصمیم به قطع همکاری با دوک ادووکات بگیرند.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما