ورزشی
ورزش 3
۱۴۰۱/۰۴/۰۱ ۱۵:۳۰:۲۷
بعد از سا‌پینتو نوبت به تیم زنان رسید
بعد از سا‌پینتو نوبت به تیم زنان رسید
گمانه‌زنی‌‌ها در خصوص نشستن مریم ایراندوست بر نیمکت تیم زنان استقلال ادامه دارد و سرمربی سابق تیم‌ملی نسبت به این انتصاب چراغ سبز نشان داده است.
ورزش 3


در پی دستور وزیر ورزش و جوانان در خصوص تشکیل هرچه سریع‌تر تیم فوتبال زنان باشگاه استقلال و پرسپولیس و با توجه به اینکه فعالیت در حوزه زنان از الزامات کسب مجوز حرفه‌ای توسط AFC می‌باشد.
مصطفی آجرلو مدیرعامل باشگاه استقلال، لیلا سادات محمدیان را به عنوان معاون زنان این باشگاه منصوب و مسئولیت تشکیل تیم زنان استقلال را به ایشان واگذار کرد.
به نظر می‌رسد طی روزهای اخیر محمدیان با جدیت تمام روند تشکیل تیم زنان این باشگاه را پیگیری می‌کند و گزینه‌هایی را برای سرمربی‌گری تیم فوتبال زنان استقلال در نظر دارد که مهم‌ترین نام در میان گزینه ها‌ی مطرح شده نام مریم ایراندوست است.
سرمربی سابق تیم‌ملی در پاسخ به ابهامات مطرح شده در خصوص سرمربی‌گری او در باشگاه استقلال اعلام‌ کرد؛ تاکنون از باشگاه استقلال هیچ تماسی با او گرفته نشده.
ایراندوست در پاسخ به سوال خبرنگار “ورزش۳” مبنی بر اینکه در صورتی که باشگاه استقلال به او پیشنهاد بدهد آیا می‌پذیرد گفت؛ در صورتی که از این باشگاه پیشنهادی دریافت کنم با بررسی جوانب و اعلام شرایط خود، نظر نهایی را اعلام می‌کنم.
با این تفاسیر به نظر می‌رسد در صورت تشکیل تیم زنان استقلال و پرسپولیس و حضور آن ها در فصل آتی لیگ برتر، مریم ایراندوست نسبت به حضور در نیمکت سرخابی بی میل نیست و این اتفاق نمی‌تواند دور از ذهن باشد.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما