ورزشی
مهر
۱۴۰۱/۰۳/۳۱ ۱۶:۳۰:۴۶
نگرانی پرسپولیس از شکایت باشگاه استقلال/ قراردادی که رسمی نمی‌شود
نگرانی پرسپولیس از شکایت باشگاه استقلال/ قراردادی که رسمی نمی‌شود
باشگاه پرسپولیس برای اعلام رسمی جذب بازیکن فصل گذشته استقلال تهران منتظر تاییدیه های سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال است.
مهر


نقل و انتقالات تابستانی باشگاه پرسپولیس در حالی با جذب نفرات شاخص از سایر تیم‌های لیگ برتری ادامه دارد که رضا درویش دنبال جذب بازیکنان جوان نیز برای حضور در لیست زیر ۲۱ سال نیز است.
از این رو عرفان باقری بازیکن ۱۷ ساله فصل گذشته استقلال تهران با وجود داشتن یک فصل دیگر از قراردادش با دریافت برگه فسخ به پرسپولیس پیشنهاد شد تا او با تأیید یحیی گل محمدی قراردادی به مدت پنج فصل امضا کند.
قرارداد پرسپولیس با بازیکن فصل گذشته استقلال تهران در حالی به صورت داخلی امضا شده است که بخش حقوقی باشگاه بابت نامه فسخ قرارداد او که سازمان لیگ صادر کرده است ایراداتی را گرفته است.
بازیکن جوان استقلال تهران حدود ۸۰ درصد از قرارداد فصل گذشته خود را دریافت کرده است اما به دلیل اینکه باقیمانده این پول را تا پایان فصل بازی‌های رده امید نگرفته بود درخواست فسخ خود را ثبت کرد. با این حال طبق قراردادی که بین او و باشگاه استقلال تهران منعقد شده بود او در صورتی می‌تواند از جمع آبی‌پوشان خارج شود که مالیات قراردادش را تمام و کمال پرداخت کند در غیر این صورت برای جدایی از باشگاه استقلال باید نامه مستقیم فسخ از این تیم دریافت کند که تا کنون این اتفاق نیفتاده است.
همین موضوع باعث شده تا کمیته حقوقی باشگاه پرسپولیس برای تأیید فسخ قرارداد عرفان باقری دچار شک و شبهه شود و هرگونه امضای رسمی قرارداد با او را تأیید نکند.
از این رو باشگاه پرسپولیس نیز تاکنون عکسی از عقد قرارداد این بازیکن منتشر نکرده است و منتظر استعلام‌های مختلف از سازمان لیگ، ادامه امور مالیاتی و فدراسیون فوتبال است.
باقری تنها در صورتی قرارداد پنج ساله‌اش با پرسپولیس قطعی خواهد شد که پاسخ استعلام‌های او در دو روز آینده برای بخش حقوقی سرخپوشان قابل قبول باشد در غیر این صورت پروسه جذب این بازیکن منتفی خواهد شد.

 

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما