ورزشی
تسنیم
۱۴۰۱/۰۹/۰۶ ۰۱:۲۳:۵۹
پیروزی یاران مسی، صعود فرانسه و اولین گل لواندوفسکی
پیروزی یاران مسی، صعود فرانسه و اولین گل لواندوفسکی
روز هفتم مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با برتری تیم‌های استرالیا، لهستان، فرانسه وآرژانتین پیگیری شد.
تسنیم

هفتمین روز مسابقات جام جهانی 2022 قطر نیز روز گذشته پیگیری شد و تیم‌های استرالیا، لهستان، فرانسه و آرژانتین موفق به شکست رقبای خود شدند. 

در نخستین دیدار روز گذشته و از گروه D تیم ملی استرالیا با یک گل موفق به شکست تونس شد تا چهارمین برد نمایندگان قاره آسیا را رقم بزند. در سومین دیدار امروز نیز تیم‌های فرانسه و دانمارک از این گروه به مصاف هم رفتند که خروس‌ها با درخشش کیلیان امباپه و دو گل این بازیکن موفق به شکست حریف خود شدند تا به 6 امتیاز به عنوان اولین تیم صعود کننده دور بعد لقب بگیرند. استرالیا با 3 امتیاز در این گروه در جایگاه دوم قرار دارد و تیم‌های دانمارک و تونس با یک امتیاز در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

تیم‌های لهستان و عربستان نیز در دومین مسابقه امروز و از گروه C با یکدیگر مسابقه دادند که در این دیدار تیم لهستان با در خشش روبرت لواندوفسکی کاپیتان خود موفق به شگفتی‌ساز بزرگ دور نخست مسابقات شد. لواندوفسکی در مقابل عربستان موفق به زدن نخستین گل خود در تاریخ جام جهانی شد و یک پاس گل نیز به نام خود ثبت کرد. در آخرین دیدار روز گذشته نیز آرژانتین در شب درخشش مسی که موفق به زدن یک گل شد و پاس گل دوم تیمش را داد ، با نتیجه 2 بر صفر از سد مکزیک گذشت تا شکست در دیدار نخست را به باد فراموشی بسپارد. در جدول این گروه لهستان با چهار امتیاز صدرنشین است و تیم‌های ملی آرژانتین و عربستان با 3 امتیاز و تنها به خاطر تفاضل در جایگاه‌های دوم و سوم قرار دارند و مکزیک نیز با یک امتیاز در قعر جدول قرار دارد.

امروز (یکشنبه) چهار بازی دیگر برگزار می‌شود که برنامه آنها به شرح زیر است:

13:30

گروه E؛ ژاپن - کاستاریکا

16:30

گروه F؛ بلژیک - مراکش

19:30

گروه F؛ کرواسی - کانادا

22:30

گروه E؛ اسپانیا - آلمان

 

 

 

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما