اجتماعی
ایسنا
۱۴۰۱/۰۷/۰۴ ۱۶:۰۵:۰۲
واژگونی پراید، 6 کُشته و مجروح برجای گذاشت
واژگونی پراید، 6 کُشته و مجروح برجای گذاشت
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود از واژگونی یک خودروی پراید در محور میامی به سبزوار در محدوده میاندشت خبر داد و گفت: متاسفانه این سانحه به مرگ دو و مصدومیت چهار نفر انجامید.
ایسنا

محسن مزجی ۴ مهرماه در جمع خبرنگاران بااعلام این خبر اظهار کرد: این واژگونی صبح امروز حوالی ساعت هفت و ۲۵ دقیقه در محور میامی - سبزوار رخ داده است.
وی از اعزام تیم های امدادی به محل حادثه خبر داد و افزود: بلافاصله پس از تماس با واحد فرماندهی و کنترل عملیات اورژانس ۱۱۵ شاهرود مبنی بر واژگونی یک خودروی پراید، اورژانس جاده‌ای میاندشت و هلال احمر مستقر در این منطقه به محل حادثه اعزام شد.
وی ادامه داد: در این واژگونی یک مادر ۳۸ ساله و کودک یک ساله وی در دم و در صحنه حادثه جان به جان آفرین تسلیم کردند.
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود با اشاره به اینکه پدر و سه فرزند دیگر این خانواده مصدوم شدند، افزود: مصدومان این حادثه توسط آمبولانس اورژانس و هلال احمر به بالگرد هوایی منتقل شدند تا به منظور ادامه درمان به بیمارستان امام‌حسین(ع) شاهرود اعزام شوند.   
مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود در ۱۶ پایگاه جاده‌ای، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد و ۳۰ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به هموطنان خدمات رسانی می کند.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما