سیاسی
آخرین خبر
۱۴۰۰/۰۸/۰۴ ۱۱:۵۷:۵۳
پاسخ زاکانی به جنجال‌ انتصاب دامادش در شهرداری تهران
پاسخ زاکانی به جنجال‌ انتصاب دامادش در شهرداری تهران
شهردار تهران به جنجال‌های انتصاب دامادش بعنوان مشاور پاسخ داد.
آخرین خبر

علیرضا زاکانی در توئیتر نوشت:

جهت پاسخگویی خدمت عزیزان: آقای مهندس حیدری هیچ رابطه استخدامی با شهرداری و دریافتی از آن نخواهد داشت و صرفا از تجربه و دانش علمی ایشان در حوزه #هوشمندسازی_تهران استفاده خواهم کرد. این امر غیرقانونی نبوده و این حُکم صرفا برای اشراف و نظارت دقیق بنده از طریق ایشان در این پروژه مهم صادر شده است.


گفتنی است؛ از شب گذشته انتشار حکم شهردار تهران برای دامادش حسین حیدری به عنوان مشاور و دستیار ویژه شهردار در حوزه هوشمندسازی، فناوری‌های نوین و نوآوری شهری جنجال ساز شد.



در همین رابطه صبح امروز مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران در واکنش به انتصاب یکی از نزدیکان شهردار تهران گفت: چیزهایی شنیده ام و باید سوال کنم. در جریان نیستیم و نمی دانم چگونه است.
 
او افزود: قاعدتا بر اساس نسبت انتصابی انجام نشده و باز هم سوال می کنم البته یک نفر نزدیک هم باشد می تواند صاحب جایگاه شود به شرط اینکه توان لازم را داشته باشد.

او در خصوص مصوبه تعارض منافع گفت: تعارض منافع با انتصاب نزدیکان تفاوت دارد. قانون باید اجرا شود و برای هیچ کسی فرقی ندارد.

رئیس شورای شهر تهران اظهار کرد: شهردار تهران قانون را می پذیرد. انتصابات بستگی به نظر فرد دارد و در خصوص استانداران این بحث ها است. هر کسی را بگذاریم یکسری موافق و مخالف دارد اگر فرد در انجام کار توانایی لازم نداشت شورا به صورت قانونی می تواند تذکر بدهد و سوال کند.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما