ورزشی
ورزش 3
۱۴۰۱/۰۱/۰۴ ۱۳:۲۵:۱۶
تدارک ویژه کره جنوبی برای تقابل با ایران
تدارک ویژه کره جنوبی برای تقابل با ایران
فدراسیون فوتبال کره جنوبی برنامه ویژه ای را برای استقلال از این تیم پیش از دیدار با ایران در نظر گرفته است.
ورزش 3


تیم ملی فوتبال کره جنوبی امروز در چارچوب رقابت‌های انتخابی آسیا برای جام جهانی 2022 قطر در خانه خود به مصاف ایران می‌رود. اخبار حاکی از به فروش رسیدن بیش از 62 هزار بلیت برای این دیدار است و فدراسیون فوتبال کره جنوبی طرحی با عبارت "دلم برات تنگ شده" را برای هواداران در سکوهای شرقی در نظر گرفته است.
استادیوم سئول بعد از مدت ها مملو از تماشاگران کره ای می شود و این عبارت در واقع پیغامی از سوی آنها خطاب به بازیکنان تیم ملی است. 100 هوادار از کانون هواداران تیم ملی کره جنوبی 24 ساعت برای قرار دادن کاغذهای این عبارت روی صندلی هواداران تلاش کردند و این پروژه یک روز قبل از آغاز مسابقه نهایی شده است.
کیم سونگ جون، مدیر تیم بازاریابی فدراسیون فوتبال کره جنوبی گفت: "علیرغم محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونای جدید،  هواداران خواهان تماشای بازی تیم ملی کره جنوبی به طور مستقیم از ورزشگاه بودند و بازیکنان نیز می‌خواستند شور و شوق هوادارانی که ورزشگاه را پر کرده اند را حس کنند. بیش از 10 سال است طعم پیروزی را مقابل ایران نچشیده ایم و امیدوارم امروز این اتفاق رخ دهد."
انتظار می رود برای اولین بار و پس از سه سال، تماشاگران با تمام ظرفیت در ورزشگاه جام جهانی سئول حضور داشته باشند. آخرین بار در دیدار دوستانه مقابل کلمبیا در مارچ 2019 بود که در ورزشگاه جام جهانی سئول مملو از تماشاگر شده بود. این ورزشگاه که در سال 2001 افتتاح شد، تاکنون 9 بار به طور کامل پر شده و امروز برای دهمین بار این اتفاق در مسابقه برابر ایران و در تقابل برای صدرنشینی گروه، رخ خواهد داد.

 

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما