اجتماعی
خبرآنلاین
۱۴۰۱/۰۳/۱۰ ۱۴:۴۷:۵۸
۵٠ باب مغازه غیر مجاز در حاشیه بندرعباس تخریب شد
۵٠ باب مغازه غیر مجاز در حاشیه بندرعباس تخریب شد
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از رفع تصرف و تخریب ساخت و ساز غیرمجاز قریب 50باب مغازه به متراژ 17 هزار و 800 متر مربع با ارزشی بالغ بر یک هزار میلیارد ریال شهرستان بندرعباس خبر داد.
خبرآنلاین

 

" غلامرضا جعفری " در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وصول خبری مبنی بر وقوع زمین خواری و ساخت و ساز غیرمجاز درشهرستان بندرعباس، رسیدگی به موضوع بصورت ویژه در دستور مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات مقدماتی صورت گرفته مشخص شد اشخاصی اقدام به تصرف غیرقانونی یک قطعه زمین به متراژ 17هزار و 800 متر در حاشیه جاده جهت احداث 50 باب مغازه و رستوران کرده و زمین موصوف در تصرف افراد متصرف می باشد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه چندین بار از طریق نهادهای دولتی به افراد منفعت طلب که مدتی است با هدف سودجویی و تصرف کردن غیر قانونی زمین‌های مورد نظر را داشته‌اند تذکر مبنی بر تخلیه داده شده است، خاطر نشان کرد: با پیگیری و اعلام شکایت و بررسی اسناد مالکیت با هماهنگی قضائی در تحقیقات صورت گرفته تصرف غیرمجاز محرز که در این خصوص پرونده تشکیل و با هماهنگی و حضور نماینده قضائی زمین تصرف شده، رفع تصرف شد.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما