اجتماعی
خراسان
۱۴۰۱/۰۹/۲۱ ۲۲:۳۱:۱۹
کدام مدارس کشور فردا سه شنبه (۲۲ آذر ۱۴۰۱) تعطیل است؟
کدام مدارس کشور فردا سه شنبه (۲۲ آذر ۱۴۰۱) تعطیل است؟
مدارس استان‌های تهران، البرز، اصفهان و یک شهرستان استان قزوین به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.
خراسان

تداوم آلودگی هوا در شهرهای صنعتی کشور، مدارس را به تعطیلی کشاند و آموزش به صورت غیرحضوری در شبکه آموزشی شاد پیگیری خواهد شد.

مدارس تهران سه شنبه تعطیل شد

عباس شاهسون رئیس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت، از تعطیلی مهدهای کودک و پیش دبستانی در روز سه شنبه هفته جاری خبر داد.

شاهسونی گفت: مدارس استان تهران نیز در روز سه شنبه به صورت غیرحضوری تشکیل خواهند شد.

مدارس ۹ شهر استان اصفهان فردا تعطیل است

بر این اساس تصمیم فردا سه‌شنبه ۲۲ آذر تمام دوره‌های تحصیلی آموزش و پرورش، پیش دبستانی، مهد‌های کودک و مدارس استثنایی مناطق شش گانه آموزش و پرورش شهرستان اصفهان همچنین فلاورجان، خمینی شهر، برخوار، مبارکه، شاهین شهر، نجف آباد، زرین شهر و فولادشهر، تعطیل است.

بنا براعلام کارگروه اضطرار آلودگی هوا، طرح محدودیت تردد خودرو‌ها به صورت زوج و فرد در محدوده ترافیکی مصوب شهر اصفهان از ساعت هشت تا ۱۳ و از ساعت ۱۶ تا ۲۱ تا پایان روز پنج شنبه ۲۴ آذر اعمال می‌شود.

همچنین مقرر شد از هرگونه فعالیت عمومی اعم از ورزش‌های همگانی و… در فضای باز پیشگیری و الزامات بهداشتی مرتبط با آلودگی هوا توسط مرکز بهداشت استان اطلاع رسانی و اداره کل محیط حفاظت زیست استان پایش واحد‌های آلاینده شناسایی شده و برخورد با تخلفات را تشدید کند.

همچنین این کارگروه مصوب کرد تا برخورد‌های قانونی با خودرو‌های دودزا و فاقد معاینه فنی تشدید شود.

مدارس و دانشگاه‌های البرز هم تعطیل شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از تعطیلی دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی استان به علت آلودگی هوا خبر داد.احمد افضلی با اشاره به تداوم آلودگی هوای استان طی روزهای آتی، گفت: به همین دلیل دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی استان روز سه‌شنبه ۲۲ آذرماه تعطیل است.

گفتنی است روز یکشنبه، مهدهای کودک و پیش‌دبستانی‌ها هم تعطیل و همه مدارس هم به صورت غیرحضوری و در بستر مجازی فعالیت خواهند داشت.

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس استان قزوین در روز سه‌شنبه

بنا بر این خبر با توجه به تداوم آلودگی هوا در آبیک کلیه مدارس و مراکز پیش‌دبستانی شهرستان آبیک، در تمام مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و بعدازظهر و نیز مدارس ابتدایی و پیش‌دبستانی سطح شهر شهرستان تاکستان، روز سه‌شنبه ۲۲ آذرماه، غیرحضوری برگزار می‌شود.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما