بین الملل
باشگاه خبرنگاران جوان
۱۴۰۰/۱۰/۰۹ ۰۸:۴۲:۴۳
انتقاد نماینده جمهوریخواه از نبود امنیت در آمریکا
انتقاد نماینده جمهوریخواه از نبود امنیت در آمریکا
لی زلدین اعلام کرد به دلیل شدت یافتن جرم و جنایت در آمریکا، مردم دیگر احساس امنیت نمی‌کنند.
باشگاه خبرنگاران جوان

 

لی زلدین از اعضای کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در گفتگو با شبکه تلویزیونی فاکس بیزنس گفت: دموکرات‌ها سعی می‌کنند واقعیت را تحریف کنند. آن‌ها سعی می‌کنند به گونه‌ای اوضاع را جلوه دهند که اصلاً مسئله‌ای به نام جرم و جنایت وجود ندارد. این در حالی است که به دلیل افزایش جرائم در آمریکا، مردم دیگر احساس امنیت نمی‌کنند.
وی افزود: ما اخیراً شاهد بودیم که یک لایحه توسط فرماندار نیویورک به تصویب رسید. در زمان امضای این لایحه و به موجب آن، ۱۹۰ نفر از زندانیان آزاد شدند که بسیاری از آن‌ها بلافاصله دوباره دستگیر شدند. اخیراً همچنین شش زندان ایالتی تعطیل شدند، نه به خاطر اینکه تعداد جنایتکاران کم شد بلکه به خاطر محاسبات سیاسی این کار انجام شد.
این نماینده کنگره آمریکا ادامه داد: بنابراین، آنچه که ما شاهد هستیم این است که سیاست‌ها از بسیاری جهات باعث افزایش جنایات شده است. به علاوه، پشتیبانی نکردن از ضابطین قانون منجر به شکل گیری موجی از بازنشستگی‌ها شد. ما شاهد افزایش خودکشی‌ها بودیم. این نیز یک عامل کلیدی است. هیچ چیز مثبتی در مورد این افزایش جرم و جنایت وجود ندارد. مردم احساس امنیت ندارند و این یکی از دلایلی است که مردم از ایالت‌هایی مانند نیویورک مهاجرت کرده و به ایالت‌های دیگر می‌روند.
آمریکا بالاترین آمار جرم و جنایت با سلاح‌های گرم و تیراندازی را در جهان دارد به طوری که روزانه به صورت میانگین بیش از یکصد نفر در این کشور در تیراندازی با اسلحه جان خود را از دست می‌دهند.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما