ورزشی
خبر ورزشی
۱۴۰۰/۰۶/۲۵ ۱۱:۱۵:۴۷
شعله‌ور شدن آتش جنگ در استقلال/ چه کسي قرباني مي‌شود؟
شعله‌ور شدن آتش جنگ در استقلال/ چه کسي قرباني مي‌شود؟
باتوجه به اظهارات مديران باشگاه استقلال و پس از آن وعده پاسخ از سوي فرهاد مجيدي به نظر مي‌رسد بار ديگر فضاي بين مديريت و نيمکت آبي‌ها تيره و تار شده است.
خبر ورزشی

روابط سينوسي فرهاد مجيدي و مديران باشگاهش کماکان ادامه دارد و به نظر مي‌رسد با صحبت‌هاي رييس هيات مديره و مديرعامل اين باشگاه و وعده پاسخگويي مجيدي به آنها، روابط طرفين بار ديگر تيره و تار شده است.
حداقل در فصلي که تازه به اتمام رسيده روابط بين مجيدي و مديران باشگاه بارها از سردي به گرمي و بار ديگر به سردي گراييد. مجيدي در مقاطعي منتقد سر سخت و در مقاطعي حامي جدي مديريت باشگاه بود تا فضاي موجود بين آنها همواره غير قابل پيش بيني باشد.
پس از اتمام رسمي فصل با حذف از آسيا براي مجيدي و شاگردانش، اولين جرقه را اصغر ملکيان زد که با صحبتهايش مشخص شد جايگاه مجيدي روي نيمکت استقلال آنطور که خودش تصور مي کرد، محکم نيست و حضور او در جايگاه سرمربي منوط به تاييد هيات مديره است.
نظير صحبت‌هاي ملکيان چند ساعت توسط احمد مددي مديرعامل باشگاه تکرار و البته تکميل شد تا مشخص شود مجيدي براي بازگشت به نيمکت آبي بايد خودش را اثبات نمايد.
پس از صحبت‌هاي ملکيان و مددي که از مديران ارشد استقلال بوده و در آن پيام‌هاي مهمي نهفته بود، فرهاد مجيدي بلافاصله با انتشار پيامي در فضاي مجازي وعده داد به زودي و به صورت تصويري صحبت خواهد کرد. ناگفته مشخص است که مجيدي هم به دنبال پاسخگويي به مديران استقلال و دفاع از خود است.
اين شرايط نشان مي‌دهد بار ديگر اختلاف بين مجيدي و تيم مديريت استقلال بالا گرفته و اين سئوال پيش مي‌آيد که آيا باز هم اين اختلاف مثل گذشته‌ها رفع و مجيدي و تيم مديريتي حامي يک ديگر مي‌شوند؟ يا اين بار بايد يکي از طرفين ماجرا از معادلات استقلال خارج شود؟

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما