بین الملل
باشگاه خبرنگاران جوان
۱۴۰۰/۰۶/۲۶ ۱۱:۴۰:۱۲
رويترز: محبوبيت بايدن به پايين‌ترين سطح خود رسيده است
رويترز: محبوبيت بايدن به پايين‌ترين سطح خود رسيده است
بر اساس نظرسنجي که از سوي رويترز انجام شده، محبوبيت بايدن به پايين‌ترين سطح در دوران رياست جمهوري وي رسيده است.
باشگاه خبرنگاران جوان

به نقل از خبرگزاري رويترز، بر اساس يک نظرسنجي که به شکل مشترک از سوي خبرگزاري رويترز و شرکت ايپسوس به انجام رسيد، سطح محبوبيت بايدن به پايين‌ترين سطح خود از زمان ورود به کاخ سفيد رسيده و آمريکايي‌ها به شکل فزاينده‌اي منتقد نحوه پاسخگويي رئيس جمهور آمريکا به همه گيري کرونا هستند.

طبق گزارش خبرگزاري رويترز، اين نظرسنجي که در فاصله ۱۵ تا ۱۶ سپتامبر به انجام رسيده، نشان مي‌دهد تنها ۴۴ درصد از بزرگسالان آمريکايي عملکرد بايدن در کاخ سفيد را مورد تأييد مي‌دانند؛ اين در حالي است که ۵۰ درصد آمريکايي‌ها در اين نظر سنجي گفته اند از عملکرد بايدن رضايتي ندارند و بقيه هم گفته اند در اين خصوص مطمئن نيستند.

در حالي محبوبيت بايدن در حال افت کردن از نيمه اوت است که حمايت آمريکا از دولت افغانستان به يکباره از هم فروپاشيد و بار ديگر مرگ و مير ناشي از کرونا در آمريکا رو به افزايش رفت.

با وجود آن که بيشتر آمريکايي‌ها از نوع واکسيناسيون و الزام زدن ماسک که بايدن اخيرا به منظور کاهش سرعت شيوع گونه دلتاي کرونا آن را وضع کرده بود، رضايت دارند، برخي از جمهوري خواهان از آنچه به گفته آن‌ها واکنش بيش از حد کاخ سفيد است، انتقاد کرده اند.

طبق گزارش رويترز، اين نظرسنجي هفتگي نشان مي‌دهد شمار آمريکايي‌هايي که از پاسخگويي بايدن به همه گيري کرونا رضايت دارند، براي نخستين بار به زير ۵۰ درصد سقوط کرده است. بر اساس اين نظرسنجي، به طور مشخص در مورد کرونا، ۴۸ درصد از آمريکايي‌ها موافق سياست‌هاي کرونايي هستند و ۴۶ درصد نيز در اين خصوص نارضايتي دارند.

به گفته رويترز، اين نظرسنجي به شکل آنلاين و در سراسر آمريکا به انجام رسيده است.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما