ورزشی
ورزش سه
۱۴۰۰/۰۸/۲۰ ۱۰:۳۵:۳۱
قلب لیونل مسی در بارسلونا جا مانده است!
قلب لیونل مسی در بارسلونا جا مانده است!
شرایط برای لیونل مسی در پاری سن ژرمن چندان مساعد نیست و کم کم انتقادات از این بازیکن آغاز شده است.
ورزش سه

حدود سه ماه از انتقال جنجالی لیونل مسی به پاری سن ژرمن سپری شده و این فوق ستاره آرژانتینی هنوز موفق به برآورده انتظارات نشده است. در اواخر فصل تابستان بود که باشگاه بارسلونا در اقدامی غیرمنتظره اعلام کرد قادر به تمدید قرارداد با کاپیتان 34 ساله خود نیست و فصل جدایی فرا رسیده است. بدین ترتیب و همانطور که انتظار می رفت، پاری سن ژرمن خیلی زود وارد عمل شده و موفق به توافق با لیونل مسی شد.

مسی در قفصل تابستان در تمرینات پیش فصل بارسلونا غیبت داشته و در واقع بدون تمرین راهی باشگاه جدید خود شد. قابل تصور بود که این بازیکن در هفته های ابتدایی در ترکیب پاری سن ژرمن غایب باشد و همین اتفاق نیز رخ داد. اما حضور او در ترکیب و در بازی های لیگ فرانسه نیز تا به حال برای تیم متمول فرانسوی بی اثر بوده و شاید تنها خاطره تا اینجا از لیونل مسی، عصبانیت او از دست مائوریسیو پوچتینو بعد از تعویض بوده است.
اما لیونل مسی در دو بازی اخیر پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه مقابل بوردو و لایپزیش در لیگ قهرمانان به علت مصدومیت غایب بوده و نتوانست به تیم جدیدش کمک کند. اما به محض آغاز اردوی بازی های ملی، لیونل مسی راهی آرژانتین شده و امروز با آمادگی کامل در تمرینات تیم ملی کشورش شرکت کرد.
این رفتار باعث اولین واکنش رسمی پاری سن ژرمن و اعتراض لئوناردو، مدیر فنی برزیلی این تیم شد. او امروز در مصاحبه ای مدعی شد صدور مجوز حضور یک بازیکن در تیم ملی هنگام طی کردن پروسه ریکاوری و عدم توانایی در حضور در ترکیب تیم مل باشگاهی م منطقی نیست ودر این شرایط باید درباره وضعیت بازیکن فیفا مشورت شود.

در واقع لئوناردو تلویحا به این موضوع اعتراض کرد که چرا لیونل مسی این هفته در دیدار مقابل بوردو به علت مصدومیت حضور پیدا نکرده، اما اینقدر سریع راهی اردوی تیم ملی آرژانتین شده و در صحت کامل تمرین کرده است.
لیونل مسی در این مدت حتی یک بار هم موفق به گلزنی برای پاری سن ژرمن در لیگ یک نشده و در واقع حدود شش ماه از آخرین گلزنی او در رقابت های لیگ می گذرد. تنها درخشش لیونل مسی در لباس پاریس معطوف به لیگ قهرمانان بوده که او در این تورنمنت سه بار موفق به گلزنی شده که البته یک بار آن از روی نقطه پنالتی بوده است.
پرداخت دستمزد سرسام آور برای خرید لیونل مسی بی تردید برای ارائه چنین عملکردی نبوده و مدیران پاری سن ژرمن انتظار بیشتری از ستاره 34 ساله خود دارند. لیونل مسی در آخرین مصاحبه خود با نشریه اسپورت از سبک زندگی در پاریس گله کرد و به نظر او از این انتقال حداقل در شرایط فعلی خیلی خوشحال نیست. اما لئوناردو نیز نشان داد این نارضایتی از سمت باشگاه نیز وجود دارد و باید دید رابطه لیونل مسی با پاری سن ژرمن در ادامه فصل چه سرنوشت خواهد داشت.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما