ورزشی
ایسنا
۱۴۰۰/۰۸/۲۴ ۱۱:۴۲:۱۶
تلاش بانوان کاراته‌کای ناشنوا برای کسب سکو در مسابقات قهرمانی جهان
تلاش بانوان کاراته‌کای ناشنوا برای کسب سکو در مسابقات قهرمانی جهان
سرمربی تیم ملی کاراته بانوان ناشنوا گفت: تلاش بر این است که برای نخستین بار در مسابقات قهرمانی جهان کاراته بر روی سکو قرار بگیریم.
ایسنا

مژگان قربانی اظهار کرد: مسابقات کاراته قهرمانی جهان ناشنوایان برای نخستین بار به میزبانی تهران ۳۰ آبان برگزار می شود که با برنامه ریزی صورت گرفته و با پشت سر گذاشتن ۷ مرحله اردوی آمادگی سعی داریم بر روی سکوی جهان قرار بگیریم.
وی گفت: این مسابقات در بخش کاتا و کومیته انفرادی و تیمی برگزار می‌شود که امیدوارم هر ۱۱ ورزشکار ما با ارائه بهترین عملکرد خود در کاتا و کومیته بتوانند صاحب مدال شوند. 
سرمربی تیم ملی کاراته بانوان ناشنوا در پاسخ به این پرسش که آیا از نظر تجهیزات و امکانات برای آماده سازی ورزشکاران مشکل خاصی داشتید یا خیر؟ افزود: با حمایت فدراسیون ناشنوایان و انجمن کاراته هیچ مشکلی از نظر تجهیزات و امکانات نداشتیم و تمام امکانات لازم از نظر خوابگاه، محل تمرینات، تغذیه و... به بهترین شکل ممکن در فدراسیون فراهم شد و شرایط راضی کننده بود.
وی پیرامون این پرسش که در بخش کاتا امید به کسب مدال دارید یا کومیته؟ خاطرنشان کرد: چون اکثر ورزشکاران تجربه و سابقه حضور در المپیک ناشنوایان را دارند،  در هر دو بخش شرایط برای کسب مدال راضی کننده است، امیدوارم همان طور که در المپیک صاحب مدال نقره و برنز توسط بانوان شدیم در قهرمانی جهان نیز ضمن تکرار مدالها، رنگ آن را نیز از برنز و نقره به طلا تبدیل کنیم.
قربانی در پایان پیرامون این پرسش که چقدر از حریفان جهانی شناخت دارید، گفت: سخت ترین حریفان بانوان کاراته ناشنوایان از کشورهای روسیه، ترکیه، اوکراین و تایلند هستند که در این مسابقات حضور دارند، امیدوارم با استفاده از حق میزبانی بهترین عملکرد را برابر این تیم ها داشته باشیم.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما