اجتماعی
تسنیم
۱۴۰۱/۰۷/۲۴ ۰۹:۰۳:۱۰
دستگیری و شناسایی ۱۵ نفر از عاملان تیراندازی به منازل در آبادان
دستگیری و شناسایی ۱۵ نفر از عاملان تیراندازی به منازل در آبادان
فرمانده انتظامی آبادان گفت: ۱۵ نفر از دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز و عاملان تیراندازی‌ به سمت منازل مردم در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.
تسنیم

سرهنگ کیومرث کشوری با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با کمک یگان‌های انتظامی در جهت برخورد قاطع با دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز و عاملان تیراندازی به منازل معلوم‌الهویه در 10 روز اخیر، مخفیگاه 15 نفر از افرادی که در نگهداری و استفاده غیرمجاز از سلاح و مهمات جنگی و شکاری در این شهرستان فعالیت داشتند را شناسایی کردند.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس پس از هماهنگی با دستگاه قضایی جهت دستگیری متهمان وارد عمل شده و در عملیات‌های متفاوت موفق به دستگیری 15 نفر متهم در این زمینه شدند، افزود: در بازرسی صورت گرفته از مخفیگاه متهمان پنج اسلحه جنگی و چهار اسلحه غیرمجاز شکاری به همراه 143 عدد انواع فشنگ کشف و ضبط شد.

کشوری با بیان اینکه برای متهمان پرونده قضایی تشکیل و به دادسرا معرفی شدند، تصریح کرد: هفت نفر از متهمان دستگیر شده از عاملان تیراندازی‌های اخیر به درب منازل اشخاص بودند که در بازجویی با پلیس به بزه انتسابی خود اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی آبادان با تاکید بر عزم جدی پلیس برای برخورد قاطع و قانونی با دارندگان سلاح غیرمجاز و عوامل تیراندازی، خطاب به شهروندان بیان کرد: از آنجا که پلیس با این دسته از افراد مماشات نخواهد کرد، انتظار داریم  همشهریان در جهت ارتقا امنیت، اخبار لازم در این زمینه را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس گزارش دهند.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما