بین الملل
باشگاه خبرنگاران جوان
۱۴۰۱/۰۲/۲۰ ۰۹:۱۲:۰۲
خط و نشان نتانیاهو برای بنت؛ دوره ات سر آمده!
خط و نشان نتانیاهو برای بنت؛ دوره ات سر آمده!
نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی در توییتی ناتوانی نفتالی بنت برای ادامه نخست وزیری را به باد انتقاد گرفت.
باشگاه خبرنگاران جوان

بنیامین نتانیاهو، در توییتی خطاب به نفتالی بنت، نخست وزیر فعلی این رژیم نوشت: « تو توانایی مبارزه با تروریسم را نداری. دوره ات سر آمده و بهتر است به خانه ات برگردی.»

او در توییتی دیگر با تاکید بر همین موضوع نوشت: «کابینه بنت مدتهاست که اکثریت خود در کنست و اعتماد عمومی را از دست داده است.»

سه روز پیش، هاآرتص در گزارشی نسبت به سقوط کابینه فعلی رژیم صهیونیستی هشدار داد و به نقل از دستیاران نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، اذعان کرد که به احتمال ۸۰ درصد کابینه رژیم صهیونیستی حداکثر تا یک ماه دیگر دوام خواهد آورد. آن‌ها دلیل این پیش بینی را اختلاف بین بنت و یائیر لاپید، وزیر امور خارجه این رژیم عنوان کردند.

این در حالی است که چندی پیش نفتالی بنت در اظهاراتی تفرقه افکنانه احتمال نابودی این کابینه را پررنگ‌تر کرده است.  او در سخنان خود گفته بود که حتی تا هزارسال دیگر هم تصور نمیکرده که کابینه‌ای تشکیل شود و احزاب گیدعون ساعر، آویگدور لیبرمن و احزاب عربی در آن حضور داشته باشند.

 هاآرتص نقل از منابع نزدیک به نخست وزیر رژیم صهیونیستی نوشت: از عمر کابینه نفتالی بنت نهایتا قریب به یک ماه باقی مانده است؛ بنابراین گزارش، در شرایط کنونی درباره اینکه چه زمانی کابینه نفتالی بنت سقوط خواهد کرد.

دو روز پیش هم خبرگزاری الجزیره، از اعتراضات مردمی علیه نفتالی بنت خبر داد و اعلام کرد که تظاهرات کنندگان با سر دادن شعار‌هایی علیه او، کناره گیری بنت از قدرت را خواستار شدند. به دنبال برگزاری این تظاهرات، درگیری‌هایی میان تظاهرات کنندگان و نیرو‌های پلیس به وقوع پیوست.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما