اجتماعی
ایرنا
۱۴۰۰/۰۶/۰۸ ۱۲:۲۹:۰۹
کاهش 7 درصدی مرگ و میر کرونایی در تهران
کاهش 7 درصدی مرگ و میر کرونایی در تهران
فرمانده ستاد عملیاتی مدیریت کرونا در کلان شهر تهران گفت: میزان مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا در تهران نسبت به هفته گذشته هفت درصد کاهش را نشان می دهد.
ایرنا

دکتر علیرضا زالی روز دوشنبه در حاشیه راه اندازی مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا صنایع هوایی وزارت دفاع (پهنا) به روند کاهشی مراجعان سرپایی اشاره کرد و افزود: میزان مراجعان سرپایی کرونایی در تهران در این مدت بین ۱۰ تا ۳۲ درصد کاهش یافته است.

وی ادامه داد: مقایسه این هفته با مدت مشابه نشان می دهد که تعداد بیماران بستری هم در تهران حدود ۳ درصد کاهش داشته است.
فرمانده ستاد عملیاتی مدیریت کرونا در کلان شهر تهران یادآور شد: تعداد بیماران بستری در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان ها هم حدود ۲ درصد کاهش یافته است.

زالی تصریح کرد: در حال حاضر در تهران ۹ هزار و ۳۵۰ بیمار کرونایی بستری هستند که این رقم در هفته گذشته  ۹ هزار و ۷۰۰ بیمار بوده است.
وی افزود: تعداد بیماران بستری در بخش مراقبت های ویژه در حال حاضر ۲ هزار و ۴۰۰ بیمار رسید که قبلا این تعداد ۲ هزار و ۹۰۰ بیمار بوده است.

فرمانده ستاد عملیاتی مدیریت کرونا در کلان شهر تهران یادآور شد: تعداد بیماران جدید بستری شده در ۲۴ ساعت گذشته به هزار و ۹۱۴ بیمار رسید که از این تعداد ۲۳۳ بیمار در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

زالی تاکید کرد که با فعال سازی کمیته ترخیص این روند شتاب گرفته و بیش از هزار و ۵۰۰ بیمار در ۲۴ ساعت گذشته در تهران ترخیص شدند.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما