اجتماعی
رکنا
۱۴۰۰/۰۸/۰۴ ۱۵:۳۳:۴۳
2 سال و نیم زندگی با جنازه مقتول در ویلای شمال
2 سال و نیم زندگی با جنازه مقتول در ویلای شمال
قاچاقچی حرفه‌ای که پس از قتل بر سر مواد مخدر، با جسد مقتول به شمال فرار کرده بود بعد از دو سال و نیم زندگی مخفیانه دستگیر شد.
رکنا

تحقیقات جنایی در این پرونده از ۲۵ اردیبهشت سال ۱۳۹۸ و با گزارش ناپدید شدن مرد جوانی در منطقه مهر‌ویلای کرج آغاز شد. در تحقیقات پلیسی مشخص شد، مرد جوان با یک قاچاقچی موادمخدر به نام اصلان اختلاف و درگیری داشته است.

با کشف این سرنخ تحقیقات روی اصلان متمرکز شد و ماموران متوجه شدند او نیز ناپدید شده است. این در‌حالی بود که یکی از دوستان اصلان به ماموران اعلام کرد، اصلان و مرد جوان را در حال درگیری با قمه در داخل خودرو دیده و از ترس فرار کرده است. با ردیابی‌های پلیسی مشخص شد متهم به ویلای خواهرش در شمال کشور رفته است.

زندگی با جنازه در شمال 
تیمی از ماموران راهی این ویلا شده اما متهم قبل از حضور ماموران آنجا را ترک کرده بود. خواهر و داماد اصلان در تحقیقات مدعی شدند او با جسد دوستش به ویلا آمد و بعد هم آنجا را ترک کرد.

سرانجام پس از پنج روز خودروی مرد ناپدید شده در شهر رشت پیدا شد. اصلان برگه‌ای روی شیشه آن چسبانده و در آن نوشته بود؛ داخل این خودرو یک جسد است. تیم جنایی با بررسی خودرو با جسد مرد ناپدید شده رو‌به‌رو شدند.

تجسس برای دستگیری اصلان ادامه داشت اما او مخفیگاه‌های خود را تغییر می‌داد تا ردی از خود باقی نگذارد. پس از گذشت بیش از دو سال از این جنایت‌، کارآگاهان اداره جرایم جنایی پلیس آگاهی البرز متوجه شدند او در یک روستا حوالی قزوین مخفی شده است. تیم پلیسی با دستور قضایی راهی این روستا شده و قاتل را دستگیر کردند.

سرهنگ محمد نادربیگی‌، رئیس پلیس آگاهی استان البرز در این‌باره گفت: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی به ارتکاب این قتل اعتراف کرد و مدعی شد به دلیل اختلاف حساب برسر فروش موادمخدر مرتکب این قتل شده است. او پس از اعتراف به قتل به دادسرا منتقل شد.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما