ورزشی
تسنیم
۱۴۰۰/۱۰/۰۳ ۱۳:۴۸:۳۹
گیوی: نمی‌خواستند اسمی از برادران گرایی باشد
گیوی: نمی‌خواستند اسمی از برادران گرایی باشد
مربی سازنده کشتی شیراز می‌گوید در این سال‌ها عده‌ای بودند که نمی‌خواستند اسمی از برادران گرایی در ورزش استان فارس باشد.
تسنیم

رحیم گیوی با اشاره به اینکه بعد از مدال آوری دو شاگردش محمدرضا و محمدعلی گرایی در مسابقات جهانی، مشکل استخدام وی حل شده است، اظهار داشت: خوشبختانه با پیگیری علیرضا دبیر، من هم در شهرداری شیراز مشغول به فعالیت شدم، البته استخدام رسمی اتفاق نیفتاده و به صورت قراردادی کارم را شروع کرده‌ام.
وی در مورد وضعیت این روزهای دو شاگردش که در لیگ برتر هم کشتی نگرفتند، تصریح کرد: مدتی است که علی و رضا گرایی تمریناتشان را شروع کرده‌اند. دو، وزنه و مرور فن در دستور کار آنها قرار دارد، آنها تصمیم گرفتند که در لیگ حضور نداشته باشند و تا امروز چند جلسه تمرین کشتی داشتند.
مربی تیم ملی فرنگی در جهانی نروژ در مورد ادعای امید نوروزی مبنی بر گرفتن هزینه‌های اعزام به جهانی از مربیان تیم های ملی گفت: از من پولی گرفته نشد. منظور امید نوروزی، فقط نظام حسینی دیگر مربی استان فارس بود.
گیوی ادامه داد: محمدرضا گرایی کشتی فارس را از تک قطبی بودن آزاد کرد. اکثر ورزشکاران فارس منتظر یک طلای المپیک از سوی برادران گرایی بودند تا ورزش استان به آرامش برسد. حتی طلای المپیک رضا گرایی باعث شد هیئت کشتی دیگر اجازه دخالت‌های بیجا و بی‌منطق را به کسی ندهد. بیشتر امتیازهایی که تیم فارس از مسابقات جهانی کسب کرد متعلق به شاگردان من (برادران گرایی) است که سالیان سال باهم سختی‌های زیادی کشیدیم. در این سال‌ها کسانی بودند که اصلا دوست نداشتند اسمی از برادران گرایی باشد.
این مربی سازنده شیرازی عنوان کرد: 12-10 سال است که بدون حاشیه کار خودمان را انجام دادیم و بهترین نتیجه را کسب کردیم. بعد از این هم دوباره تلاش می‌کنیم تا به امید خدا شاهد کسب چند طلای دیگر جهان و المپیک از سوی برادران گرایی باشیم.
 

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما