سیاسی
میزان
۱۴۰۰/۰۶/۱۷ ۰۸:۴۴:۳۱
گزارش امنيتي فرمانده نداجا از مرز‌هاي دريايي ايران
گزارش امنيتي فرمانده نداجا از مرز‌هاي دريايي ايران
فرمانده نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران با تأکيد بر اينکه چالشي در مرز‌هاي آبي کشور وجود ندارد، گفت: هدف اصلي ما برقراري امنيت براي شاهرگ اقتصادي کشور خيلي دورتر از سواحل جمهوري اسلامي ايران است.
میزان

مير دريادار شهرام ايراني در گفت‌‎وگو با ميزان، با اشاره به امنيت پايدار حاکم بر کشور، گفت: امنيت در مرز‌هاي کشور به‌ويژه مرز‌هاي دريايي به‌طور صد درصد برقرار است.
 
جمهوري اسلامي ايران، دنبال نقش‌آفريني در امنيت منطقه و جهان
فرمانده نيروي دريايي ارتش تأکيد کرد: جمهوري اسلامي ايران، دنبال نقش‌آفريني در امنيت منطقه و جهان است و بحمدالله در اين حوزه هم موفقيت‌هاي زيادي را به‌دست آورده‌ايم.
 
چالشي در مرز‌هاي آبي کشور وجود ندارد
ايراني با تأکيد بر اينکه چالشي در مرز‌هاي آبي کشور وجود ندارد، اضافه کرد: هم‌رزمان بنده شبانه‌روز در حال پاسداري و نگهباني از مرز‌ها به‌ويژه مرز‌هاي آبي کشور هستند.
 
هدف، برقراري امنيت براي شاهرگ اقتصادي کشور خيلي دورتر از سواحل ايران
فرمانده نيروي دريايي ارتش با اشاره به اينکه هدف اصلي ما برقراري امنيت براي شاهرگ اقتصادي کشور خيلي دورتر از سواحل جمهوري اسلامي ايران است، تصريح کرد: تمام تلاش خود را در اين رابطه بکار گرفته‌ايم.
 
ايراني با تأکيد بر اقتدار صنعت دفاعي کشور، هدايت سرريز فناوري‌هاي دفاعي را به سمت ديگر صنايع، صد در صد کمک‌کننده به صنايع ديگر کشور برشمرد و اضافه کرد: شک نکنيد که اين امر محقق شود، در راستاي حل مشکلات ساير صنايع کمک خوبي خواهد بود.
 
فرمانده نيروي دريايي ارتش اظهار داشت: بالاترين فناوري در جهان، ساخت زيردريايي و ناوشکن هاست و صنايع ديگر مي‌توانند حداکثر استفاده را از اين ظرفيت داشته باشند.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما