ورزشی
ایسنا
۱۴۰۰/۰۵/۱۷ ۱۴:۵۶:۰۸
مسی با چشمان گریان: هرگز فکر نمی‌کردم از بارسلونا خداحافظی کنم
مسی با چشمان گریان: هرگز فکر نمی‌کردم از بارسلونا خداحافظی کنم
ستاره آبی اناری ها با هواداران این تیم خداحافظی کرد. او گفت هرگز فکر نمی‌کرد که از این تیم جدا شود.
ایسنا

به نقل از اسپورت، لیونل مسی بعد از 17 سال از بارسلونا خداحافظی کرد. او در نشست خبری که برای او در نوکمپ برگزار شد، درحالی که به شدت گریه می کرد گفت: از همان روز نخستی که در بارسلونا بودم عاشق این تیم شدم و نهایت تلاش خود را به کار گرفتم تا بهترین باشم. هرگز فکر نمی کردم که با پیراهن بارسلونا خداحافظی کنم اما شرایط باعث شد تا من بروم.

مسی درحالیکه با تشویق حضار مواجه شد و احساساتی شده بود، ادامه داد: من خاطرات زیادی از حضور در بارسلونا دارم؛ خاطراتی که هم شیرین هستند و هم البته تلخ و ناراحت کننده. بدون شک بهترین خاطره من زدن گل نخست با پیراهن بارسلونا بعد از روزهای سختی بود که راهی این باشگاه شدم.

خبرنگاری از مسی درباره روزهای اخیر سوال پرسید و اینکه چرا این جدایی اعلام شد، گفت: رئیس لاپورتا همه چیز را توضیح داد. ما به توافق شفاهی دست پیدا کردیم اما کمیته برگزاری رقابت های لالیگا به ما اعلام کرد که نمی توان با این شرایط ادامه داد و به همین خاطر این جدایی صورت گرفت. من اطمینان دارم که لاپورتا و باشگاه بارسلونا تا آخرین لحظات برای امضای قرارداد تلاش کردند. به شما بگویم که من سال قبل نمی خواستم بمانم اما امسال دوست داشتم که قراردادم را تمدید کنم.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما