سیاسی
ایسنا
۱۴۰۱/۰۲/۰۴ ۱۳:۱۵:۰۴
شناور خارجی حامل ۲۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خلیج‌فارس توقیف شد
شناور خارجی حامل ۲۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خلیج‌فارس توقیف شد
مدیر روابط عمومی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: یک فروند شناور خارجی حامل ۲۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به همت دریادلان منطقه دوم ندسا در شمال خلیج فارس توقیف و به سمت بوشهر هدایت شد.
ایسنا

سرهنگ غلامحسین حسینی روز یکشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: رزمندگان دوم نیروی دریایی سپاه یک فروند شناور خارجی حامل ۲۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق را در خلیج فارس توقیف کردند، این شناور متخلف به همراه خدمه آن که هشت نفر خارجی بودند دستگیر و به اسکله بوشهر هدایت شدند و برای تکمیل روند تحقیقات و سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی تحویل می‌شوند.

وی اضافه کرد:  این شناور با رصد و اشراف اطلاعاتی و عملیاتی موثر به همت دریادلان منطقه دوم ندسا در شمال خلیج فارس توقیف و به سمت بوشهر هدایت شد ۵ فروند لنج که قصد سوخت رسانی به این شناور خارجی را داشتند نیز در این راستا مورد بازرسی قرار گرفته و مدارک آن‌ها جهت بررسی بیشتر و تکمیل تحقیقات ضبط شد.

مدیر روابط عمومی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: مبارزه با قاچاق به ویژه قاچاق سوخت از اولویت‌های مهم نیروی دریایی سپاه است که در راستای حمایت است ید ملی و پویایی اقتصاد کشور صورت می‌گیرد و نیروهای عملیاتی نیروی دریایی با تمام توان در سراسر سواحل دریایی با قاچاق سازمان یافته به ویژه قاچاق سوخت برخورد جدی و قاطع می‌کنند.

حسینب بیان کرد: سواحل خلیج نیلگون فارس و آب‌های پیرامون آن به هیچ وجه جای امنی برای فعالیت سودجویان و قاچاقچیان نخواهد بود.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما